Pozdravljeni!
Kako naj shujšam v do ponedeljka (danes je sreda), samo za okoli 1,5 kg? Ter če želim shujšati je bolje cardio ali hiit vadba? Baje pri hiit vadbi bobiš več mišic jaz pa tega ne želim...Ali so vadbe oz. vaje za abs in manjši pas oz. waist enake? Ter kako naj dobim manjši pas oz. waist?
HVALA!
Lp
• Uredništvo
Jure Rugani

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Hitrega hujšanja ti ne priporočam, drugače pa je  formula načeloma preprosta - količina zaužitih kalorij mora biti manjša od količine porabljenih...   Pri obeh vadbah boš porabila kalorije, HIIT vadba je bolj intenzivna, zato lahko v krajšem času porabiš več kalorij, mišic pa ne boš pridobila tako hitro, še posebej če ne uporabljaš dodatnih uteži. Kar se tiče vaj za trebušne mišice in "manjši pas" - vaj za manjši pas ne poznam, bi pa rekel, da je to bolj stvar izgube maščobe okrog pasu (in pa tudi genetike), kakor pa specifičnih vaj.
Upam, da ti je odgovor v pomoč.
Srečno,
Jure Rugani, univ. dipl. prof. športne vzgoje
• Bn
Bnvxvh
Baje da ce jes bl zdravo lah najbos in najlazji shujsas tko dq velik hods. pA se zdravo je. probi usak dan ene 15.000-20.000 korakov (lah mn) pa baje da je najbols kr pr ostalih eorkoutih prvo dobis misice in pol sele zgubis pac "odvecno maso" al whatever