dober dan,
rabim nasvet pred kratkim se je moja BFF odselila in bilo mi je zelo težko (in mi je še zdaj) in ne vem kako vem, da bi rada poleg deklet imela tudi fante za prijatelje. Kako naj se spoprijateljim z dečkami.
Prosim odgovorite čim prej.
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Noemi,
Najprej se ti opravičujem, za pozen odgovor. Spregledala sem tvoje sporočilo, upam, da ti ne odpisujem prepozno.
Žal mi je, da se je tvoja najboljša prijateljica odselila. Verjamem, da ti mora biti zaradi tega zelo hudo. Upam, da vama bo uspelo obdržati stike in da razdalja med vama ni prevelika, da se bosta imeli možnost obiskovati.
Je v tvojem razredu, na šoli ali v obšolskih dejavnostih kakšen fant, s katerim bi še posebej rada bila prijateljica? Ali gre bolj za splošno željo? Verjetno je najlažje dobiti nove prijatelje ne glede na njihov spol tako, da skupaj kaj počnete. Fantom, s katerimi bi se rada spoprijatelila, lahko predlagaš, da se skupaj igrate kakšno namizno igro, greste na kolesarski izlet, se dobite po šoli in se igrate na dvorišču,... Lahko se na primer pozanimaš, kaj neka oseba, s katero se želiš spoprijateliti, rada počne in ji predlagaš, če bi to počeli skupaj. Če mi napišeš malo več o tem, kako točno se ti zdi mogoče težko navezati prijateljske stike s fanti, ti bom lažje dala bolj jasne nasvete.
Lep pozdrav.
Maruša Grešak, mag. psihologije