Lani sem prvic zagledala fanta, v katerega sem se zaljubila na prvi pogled. Že ko sem ga prvič videla mi je bil zelo všeč, in po enem letu se to ni spremenilo.
Hodiva na isto šolo, a je on višji letnik(zadnji), kar pomeni, da je letos zadnje šolsko leto, ko ga lahko gledam in srečujem na hodniku. Pogovarjala sva se le enkrat pa še to na kratko in v bistvu ne neposredno(on je bil samo zraven). Dodala sem ga na socialnem omrežju (instagramu) in že to mi je predstavljalo velik korak. Je dober prijatelj mojega bivšega fanta, zato menim da iz tega ne bo nič. Polek tega pa je rad v ženski družbi in je vizualno privlačen, tako da imam občutek da pri nemu nimam možnosti, saj je všeč tudi veliko "lepšim" punc od mene. Zavedam se, da se ne smem primerjati z drugimi a to je pač človeška narava, ki se ji ne moram upreti.
Prijateljice mi govorijo, da naj mu začnem pisati, a jaz sem mnenja, da bi to izpadlo "patetično" saj se mi zdi, da že cela šola ve, da sem obsedena z njim. (enkrat sva se namreč s prijateljico o njem nevedoč pogovarjale pred njegovimi sošolci)
V tem času tako rečeno moje obsedenosti je imel punco, s katero sta se namreč ne dolgo nazaj razšla, a razloga žal ne poznam. Slišala sem le, da je bilo dekle zelo lepo in imelo zelo hudo postavo.
Vsi me podpirajo pri mojem "sanjarenju" a se mi zdi da je v bistvu ušeč tudi vsem mojim "kolegicam" s katerimi se le občasno pogovarjamo in imam občutek, da jim ni za zaupati skrivnosti ali pa česa takega.
Imam občutek, da karkoli bom naredila, recimo mu pisala ali pristopila do njega, bom le izpadla čudno pred njim, po drugi strani pa me kar skeli pri srcu, ko pomislim, da ga mogoče ne bom videla nikoli več.
Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svojo zgodbo in občutke. Zaljubiti se na prvi pogled je lahko zelo intenzivna izkušnja, še posebej, ko čutiš, da se čas izteka in da ne bo več priložnosti za stike z nekom, ki ti je tako všeč. Razumem, da te situacija močno obremenjuje in sproža dvome o sebi, pa tudi o tem, kaj bi bilo najboljše narediti.
Najprej bi se želel osredotočiti na tvoje občutke glede primerjanja z drugimi. Omenila si, da se zavedaš, da primerjanje ni koristno, a kljub temu težko ubežiš temu. To je res človeška narava, vendar te spodbujam, da se vprašaš, kaj je tisto, kar tebi daje občutek vrednosti – ne v primerjavi z drugimi, ampak iz tvojega lastnega pogleda nase. Ljudje nas ne opazijo le zaradi videza, ampak tudi zaradi naše osebnosti in samozavesti, ki jo izražamo.
Razumem tudi tvoj strah, da bi izpadla "čudno" ali "patetično," če bi mu pisala ali se mu približala. To je pogost občutek, kadar se bojimo zavrnitve ali negativnih odzivov. Če bi želela stopiti v stik z njim, lahko najdeš način, ki je tebi naraven in s katerim bi se počutila bolj udobno. Morda začeti s prijaznim komentarjem ali vprašanjem, ki se ti zdi sproščeno in preprosto.
Razumem, da je misel na to, da ga morda nikoli več ne boš videla, težka. Morda pa te lahko to spodbudi k razmisleku, kaj se lahko zgodi s to mislijo, če poskusiš navezati stik?
Ob tem se mi zdi pomembno tudi, da se spomniš, da si v tej zgodbi ti tista, ki si pomembna. Tvoji občutki, želje in potrebe so tisto, kar moraš postaviti na prvo mesto. Če ti pogovor s prijateljicami o njem ne prinaša sigurne opore ali zaupanja, je povsem v redu, da se obrneš nase in se odločiš, kaj je najboljše zate.
Če imaš še kakšna vprašanja ali bi želela o svojih občutkih razmišljati naprej, sem na voljo.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije