zivjo, ze velikokrat ste mi pomagali pri mojih stvareh in bi se zelo rada zahvalila za vse nasvete ker so mi res pomagalI,in upam da boste lahko pomagali se pri temu.Uglavenm imam crush na enega fanta ki je star okoli 19 let.Prvič sem ga vidla pri delu v baru poleti  in en dan smo sli u ta bar in nas je glih on postregu in sm bla zelo ziucna saj mi je na prvi pogled biu zelo vsec.No pol jeseni  se je začela sola vse je blo uredu dokler ga nism videla oktobra na visji soli oz. ko se je sprehajal po nasem hodniku. Ko sem ga vidla sem mislila da se mi meša ampak se mi ni.No in uecraj smo sli spet tm u bar in je bla ena kenlarca zuni ampk ko me je pogledala je rekla da nas nekdo drug postreze in je biu glih on ko me je vidu sva mela 1 min očesni stik in pol  sm bla zelo rdeča in tt on je biu mau rdeč,pol ko nas je uprasu kaj bomo pili je seu nazaj  not  in ko je prsu do nas  nazaj je prvo pijaco dau meni in sem mu rekla hvala in je reku nazaj prosim.In pol po tem mu je moja mami rekla za racun in je pol ko smo vse plačali zalatel z pladnjom v steber kar je blo malo smesno.Po tem je biu pol skus zuni in sva se vsakič tko gledala in mela očestni stik in mi je postau se bolj nerodno .No da vam zdj povm problem pač rada bi naredila frist step sm nvm kako naj pristopim do njega pac nvm kero temo bi začela ker o njem sploh tko nc +ic nevem razn to da hodi v fitnes. Je pa edino to da me ma dodano na snapcahtu(sm ga jst dodala sm ne ve da sm jst). A bi mi lahko prosim dali tuki kakasen nasvet.
hvala za v naprej
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
iz tvoje pripovedi sem razumela, da ti je že od poletja všeč fant, ki obiskuje šolo v isti zgradbi kot ti, nekaj dni nazaj pa si ga ponovno srečala v baru in to je pri tebi spodbudilo čustva pozitivnega vznemirjenja. Sedaj pa se sprašuješ, ali se je fant s tabo spogledoval in kako narediti prvi korak.
Iz vsega, kar si opisala, sem dobila občutek, da ti je ta fant zares všeč, prav tako pa je tudi on tebe opazil, saj je nate večkrat usmeril pozornost. Očesni stik je pogosto eden izmed najpomembnejših neverbalnih znakov, ki kaže na to, da si nekomu všeč. Glede na to, da sta se pogledala in ohranjala pogled tudi več časa, je to lahko eden izmed znakov. Tudi rdečica, ki se je pojavila pri obema, je znak, da ti je nekdo všeč. Po drugi strani pa, ne da bi z nekom začeli pogovor, težko ugotovimo, ali smo mu zares všeč.
Razumem, da je lahko pristopanje k nekomu, ki ti je všeč, velik izziv, vendar je to pomemben prvi korak za vsakršen odnos. Pomembno je, da svoje misli, občutke, želje in čustva delimo z drugimi, pri tem pa ostajamo iskreni. Vseeno pa ne pretiravaj s svojimi občutji vznemirjenja in poskusi ohraniti neko ravnovesje. Ni treba, da si preveč aktivna ali vsiljiva, ampak raje ohrani neko mero zadržanosti in tudi fantu omogoči, da začne pogovor in tako prevzame pobudo.
V nadaljevanju je nekaj predlogov, kako lahko vzpostaviš prvi stik s fantom, ki ti je všeč. Prvi način, kako lahko pristopiš do njega, je osebno. Opisala si dve situaciji, v katerih se srečata – na hodnikih v šoli in v baru. Menim, da je stik nekoliko lažje navezati v neuradnem okolju, kot je bar, zato ti priporočam, da še kdaj greš tja na pijačo in ga poskusiš ogovoriti. Pri tem ne pozabi, da je to njegovo delovno mesto in moraš spoštovati delovno okolje. Na primer ko naročiš pijačo, ga lahko vprašaš, katero pijačo bi ti on priporočal ali katera je njegova najljubša, lahko mu zastaviš vprašanje v povezavi z njegovim delom, npr. »Kako dolgo že delaš tukaj?«. Če je primerno, lahko vključiš tudi nekaj humorja, da sprostiš vzdušje. Če pa se bosta kdaj srečala na hodniku šole, pa ti priporočam, da ga pozdraviš in mu nameniš iskren nasmeh. Tudi v tem trenutku lahko razvijeta pogovor. Drugi način, kako lahko navežeš stik, je preko snapchata oz. drugih družabnih omrežij. Lahko narediš takole: naslednjič, ko boš v tem baru in te bo on postregel, mu po snapchatu slikaj pijačo in mu zraven nekaj dopiši. S tem boš začela pogovor, poleg tega pa bo videl, da si ti dekle, ki ga je pred časom dodalo na snapchatu. Ali imata mogoče kakšne skupne prijatelje? Tretji način, kako lahko vzpostaviš stik, je ravno preko skupnih prijateljev, ki pogosto olajšajo spoznavanje. Olajša ti tudi temo za pogovor, saj lahko pogovor začneta o skupnih prijateljih in tematike razvijata sproti.
Ena izmed tem za pogovor, ki jih lahko začneš, je zagotovo o njegovem hobiju, to je fitnes. Se spoznaš na fitnes? Si hodila kdaj v fitnes oz. imaš željo? Lahko ga povprašaš za kakšen nasvet ali preprosto izraziš zanimanje. Ampak ne skrbi, ni samo fitnes stvar, o kateri lahko govorita. Pogovori se pogostokrat razvijejo, ne da bi preveč razmišljali o tem, kaj moramo povedati.
Rada bi te samo opomnila, da videz v razmerju ni vse. Pomembno, da osebo zares spoznamo in se z njo povežemo na čustveni ravni, da se z njo počutimo varno in sprejeto. Priporočam ti, da se s fantom najprej dobro spoznata, da ugotoviš, ali imata podoben pogled na svet, podobne interese, cilje v življenju in da ga spoznaš kot osebo.
Priporočam ti, da malo pobrskaš tudi po naši spletni strani in prebereš članke o zaljubljenosti in simpatijah, saj boš mogoče tudi tam našla kakšno idejo, kako navezati stik in graditi odnos: https://www.tosemjaz.net/iskalnik/?st=a&q=zaljubljenost
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala.
Lepo bodi
Lara Tušek, dipl. psihologinja
• Za
Zaljubljena
Zivjo spet vam pisem zanima me, kaj bi lahko napisala na snapcaht ob tisti fotki.
Lp
• Uredništvo
LT
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
na podlagi podanega odgovora si torej izbrala, da je možnost kontaktiranja fanta preko snapchata trenutno najbolj ugodna možnost zate. Zdaj pa imaš težavo, ker ne veš, kaj točno napisati.
Žal ti kot svetovalka ne morem konkretno povedati, kaj točno reči, saj ti ne morem podati odgovora, za katerega bi bila prepričana, da bo deloval. Ampak ne pozabi, da ni pravilnega ali napačnega načina izražanja tvojih občutkov. Prav tako pa smo si ljudje med seboj različni in je najbolj pomembno, da v tem, kar napišeš, izraziš to, kar ti čutiš, v trenutku, ko pošlješ sporočilo fantu.  Vseeno razumem, da je prvi korak pri vzpostavljanju prvega stika zahteven, zato ti lahko namignem, da se lahko ob sliki navežeš na pijačo, ki ti jo je pripravil, kako si se ob njej počutila ali kako si se imela v tistem baru. Lahko mu napišeš tudi kaj o pogovoru v baru, ko te je postregel, kakšnih smešnih anekdot (če se zgodijo), ali pa preprosto začneš z enostavnim »Živijo.« ob sliki.
Naj bo tvoje sporočilo iskreno in pristno, saj bo to najbolj izražalo tvoje občutke. Vseeno pa je pomembno, da se spoznata tudi »v živo,« in ne zgolj preko socialnih omrežij, saj na tak način drugo osebo zares spoznamo.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala.
Lepo bodi
Lara Tušek, dipl. psihologinja