Spoznala sem fanta ki je 8 let starejši od mene in sva se res dobro ujela. Pogovarjava se 5 mesecev in nekajkrat sva se tudi dobila. Tega sicer nisem upala povedati staršema ker sem bila sigurna da mi tega nikoli nebi pustila. Sedaj pa je to vse prekrivati vedno težje in bi po drugi strani rada bila iskrena z njima in bi jima lahko po pravici povedala kam grem in s kom. Ampak se bojim da mi bosta prepovedala stike z njim jaz pa nevem kako bi to preživela ker mi res veliko pomeni in navezala sem se nanj. Kaj mi svetujete da naj naredim in kako naj jima to povem da mi bosta dovolila z njim ven.
Hvala za pomoč!
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Zarja!
Praviš, da si spoznala fanta, s katerim se dobro razumeš, nanj si se tudi navezala. Staršema zanj še nisi povedala in skrbi te, kako se bosta odzvala.
Kot si že sama ugotovila, laganje in prikrivanje stvari v odnosih sicer deluje nekaj časa, se pa slej kot prej lahko zalomi, prav tako pa imamo ob prikrivanju lahko slabo vest. Slednje je vidno tudi iz tvojega sporočila. Morda bo še najbolje, da se s staršema iskreno in v miru pogovoriš. Prosi ju, če si lahko vzameta nekaj časa za pogovor s tabo. Pogovor izpeljite tako, da boste imeli dovolj časa in miru. Zaupaj jima svoje občutke, povej jima, kako se počutiš. Tudi starša naj tebi predstavita svoje dvome, skrbi. Razmisli tudi o tem, če bi starša fanta lažje sprejela, če bi ga spoznala.
Vse dobro ti želim!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Vo
Vodnarka
Živijo
Koliko sta stara?
Drugače pa staršem kar iskreno povej za tega fanta. In zapomni si: leta so samo številke.