Zdravo,
nimam velikih težav. To je le en problemček za katerega ne vem kako ga naj rešim.
In sicer: moja družina gre vsako leto na morje. Tokrat smo začeli pozno z iskanjem prebivališšča in zdaj je vse polno. Moja mami je predlagala da gremo namesto na morje v Francijo, ker si jaz že zelo dolgo časa želim iti. Jaz sem bila takoj za to, ampak moj oče ne mara potovanj, Francije pa še posebej ne mara. Pravi da je čefurija. Z mamo sva že vse organizirali: prišlo bi precej poceni, pa še vodiča bi imeli. Vendar moj oče še vedno ni bil za to. Najprej je rekel da noče na letalo, ampak midve z mamo sva uredili, da bi lahko šli z avtobusom.
Torej kako naj prepričam očeta, da gre zraven v Francijo?
PS: In ne pride v poštev da bi šli z mamo sami v Francijo, ker nočemo ločeno potovati in še zaradi drugih osebnih stvari.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo Niki!
Ja, usklajevanje v družini glede najboljše destinacije za počitnice je velikokrat težko, sploh če so interesi članov zelo različni.
Kako prepričati očeta, ti težko svetujem, niti se mi ne zdi, da bi bila to najboljša ideja. Če greste vsi skupaj na počitnice, je najboljše da greste nekam, kjer se boste vsi imeli lepo oziroma lepo kolikor se le da. To pomeni, da je treba sklepati kompromise - vsak naj stopi korak nazaj. To dosežete skozi miren pogovor, vsi skupaj. V trenutkih, ko se vsi ne strinjajo glede nečesa, je dobro pogledati neko tretjo varianto, ki bi vsaj deloma ustrezala vsem. Morda bo očetu potovanje v redu, če je bliže kot Francija (npr. Italija, Avstrija, Madžarska...), morda lahko greste vseeno na morje, samo da ne v državo, kamor ste prvotno mislili.
Pogovorite se o možnostih, ki obstajajo, saj jih je veliko in skušajte najti nekaj, kar bo vsem po godu. Kadar se nekoga v nekaj sili, se lahko potem zgodi, da vzdušje ne bo preveč pozitivno.
Želim ti lepe počitnice in upam, da bo vaš dopust prijeten.
Patrik Senica, dipl. psiholog