Imam skoraj 20 let in ze vec let imam tezave pri spolnosti. Gabi se mi, ni mi do tega, dejansko trpim, ko moram seksat s fantom. Mu zaupam in vse, ampak mori me se izpred nekaj let (10 let in vec) ko sem velikokrat slisala starse.... V bistvu oce je mamo vedno bolj na silo oz proti njeni volji, jaz sem pa vse slisala. Meni je bilo grozno. In mogoce me to mori, da se sama ne morem temu predati normalno. Ne vem. Velikokrat razmisljam o tem, ceprav se telo trudim da ne bi. Fantu teh stvari nisem nikoli govorila, ker me nikoli ne bi razumel. Vem le, da si spolnosti ne zelim, gabi se mi, niti sama s sabo nocem nic (samozadovoljevanje). Kako naj pozabim vse to?? Kako naj ne razmisljam?
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si mi zaupala svojo stisko. Res ti mora biti težko, če tega ne moreš deliti s fantom ali drugo osebo, ki bi ti bila blizu, saj so težave vedno težje, če se moramo z njimi spopasti sami. Lahko te težave mogoče zaupaš kakšni prijateljici, sestri?
Če v spolnosti ne uživaš oziroma se ti celo upira, ti priporočam, da se za nekaj časa od nje distanciraš. Zelo verjetno je, da se ti bo tudi partner prej ali slej zameril, saj ne moreš v nedogled imeti spolnih odnosov z nekom, s komer jih nočeš, ne da bi to vplivalo na vajin odnos. Tvoj partner bo tvojo zadržanost do spolnosti sprejel, če mu je mar zate, tudi če mu zanjo trenutno ne moreš povedati razloga. Zakaj meniš, da te ne bi razumel, če bi mu povedala zakaj? Ali že kdaj prej ni razumel tvojih težav, se je odzval napadalno ali omalovažujoče?
Sprašuješ, kako naj pozabiš ... Mogoče s časom, s pogovorom, z zaupnim odnosom, z zadovoljujočo spolnostjo. Zagotovo ne boš pozabila tako, da se boš silila v spolne odnose, kljub temu, da ti ni do njih in med njimi pravzaprav trpiš. Počakaj s spolnostjo, dokler si je ne boš sama zaželela. Najdi partnerja, ki bo to razumel in te bo počakal. Le tako boš lahko prebolela travmatično izkušnjo iz otroštva in odnos med mamo in očetom, ki si mu prisostvovala. Vedi, da ni normalno, da en partner drugega sili v spolne odnose ali da eden izmed partnerjev v spolnosti nikoli ne uživa in to počne izključno zaradi želja drugega partnerja.
Pošiljam ti velik objem in upam, da ti bo uspelo to težavo s časom in morda pogovorom razrešiti. Vsakdo si namreč zasluži uživati v spolnosti in obenem z njo počakati, dokler si je sam ne želi.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije