zivjo rada bi vas neki vprašala saj so mi vasi nasveti ze veliko pomagali.No da vam zdj povm mojo tezavo, ze en teden imam fanta na daljavi se pogovarjava in kliceva no in on me je povabil u kino ampak k njemu v ljubljano.Problem je da moji starsi ne vejo za njega saj sem mela pred 2 mesci zvezo na daljavo in se ni glih dobro koncalo( pač zvezo sm koncala z njim na zelo grd nacin ) in zarad tega so mi moij starsi rekli da ne smem vec met fante na internetu oz. da je to nevarno in da naj ne delam vec tega, saj zarad tega incidenta nism jela en teden nic.In zdj nvm kaj naj naredim res bi rada sla u ljubljano ampak naprej sm probala prepricat starse da grejo lahk obiskat sorodnike ampak jih glih takrat ne bo, pred tem sem jim rekla da grem z kolegico ki je iz tam sam je spet problem ker moji so rekli da bi lahko sla ce bi bili oni nekje za npr 3 ure. Zato bi vas zdj rada vprašala kako naj uprašam starse oz. jih prepricam da grem u ljubljano z njim brez da bi jim povedala da grem z njim. Drgač je fant star 17 let.
hvala za v naprej.
• Ma
Marjana
Zdravo,
detanje po internetu je lahko nevarno. Še posebaj za punce tvojih let. Zato razumi svoje starše, če ti nedovolijo, saj jim je mar zate.
Marjana
• Sa
Sara 6
Pozdravljena.
Koliko si pa stara?
Lepo bodi.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rada opravičila za pozen odgovor.
Če sem te prav razumela, si na spletu spoznala fanta, s katerim bi se rada dobila. Starša sta ti to prepovedala, saj si v preteklosti zaradi zveze s fantom preko spleta že imela težave. Sprašuješ, kako naj ju prepričaš, da bi ti ga dovolila obiskati.
Sliši se, da sta ti starša to prepovedala, ker ju upravičeno skrbi zate. Razmisli, ali o fantu res veš dovolj, da bi ga obiskala v drugem mestu. Odsvetujem ti, da lažeš svojim staršem, da bi ti dovolili oditi. Če te dobijo na laži, boš izgubila njuno zaupanje, zaradi česar bodo še poostrili nadzor nad tabo.
Svetujem ti, da se pogovoriš s svojimi starši in objasniš celotno situacijo. Povej jima, da se pogovarjaš s fantom in da te je ta povabil v kino. Morda se lahko dogovorite, da se s fantom dobita na javnem mestu blizu tvojega doma, v primeru, da bodo starši tako želeli, pa ga lahko pripelješ domov, da ga tudi spoznajo.
Če boš do staršev iskrena, bodo bolj verjetno razumeli tvoje stališče in bili bolj pripravljeni sklepati kompromise glede tega.
Upam, da ti je moj odgovor kaj v pomoč.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije