Zdravo imam fanta in je starejsi od mene in mene zanima kako naj starsem predstavim fanta in kako naj starse vprasam ce lahko prespi pri meni?
• Ta
Tanim
kolk starejš
• Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
super, da razmišljaš o tem, kako bi staršem predstavila svojega fanta. To že samo po sebi pokaže, da ti je pomembno, da stvari potekajo spoštljivo in odprto.
Če starši fanta še niso srečali in z njim izmenjali par besed, je to skoraj vedno prvi in najbolj naraven korak. Veliko staršev se lažje sprosti, ko osebo spoznajo v živo in vidijo, da je odnos zate prijeten in varen. Bi šlo, da fant najprej samo pride na obisk, da malo poklepetate in se spoznate?
Lahko se vprašaš tudi: kaj bi meni pomagalo, da bi se starši počutili bolj mirne?
Staršem običajno veliko pomeni, da vedo, kdo je tvoj fant, koliko je star in kako se vidva poznata. Pomembno jim je tudi, da vidijo, da se ob njem počutiš dobro in spoštovano ter da lahko na splošno zaupajo tvoji odgovornosti. To so stvari, kot so držanje dogovorov, jasna komunikacija o tem, kje si in kdaj prideš domov, skrb za šolo in spoštovanje pravil doma.
Več zaupanja kot imajo vate, večja je verjetnost, da bodo bolj odprti tudi glede prenočevanja.
Lahko pa se zgodi, da na to vprašanje sprva odgovorijo z "ne" ali "ne še". Tudi to je normalen del procesa. Včasih potrebujejo malo časa, da se navadijo na misel, da si v odnosu in da odraščaš. Pomembno je, da se o tem lahko pogovarjate večkrat in mirno.
Če bi želela, se lahko še kdaj oglasiš in govoriva o tem naprej,
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije