Pred enim tednom me je fant s katerim sem prijateljica že od malih nog, vprašal, če bi bila njegova punca, jaz pa njega vidim samo kakor prijatelja. Kako naj mu povem svoje občutke ne da bi ga prizadela?
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal moraš biti pripravljena na to, da se lahko vajin odnos sedaj spremeni. Zagotovo mu moraš povedati, da ti do njega ne gojiš enakih občutkov. Menim, da glede na to, da sta prijatelja, ga tudi najbolj poznaš. To ti olajša tudi način, kako mu boš povedala.
Predlagam, da mu poveš čim bolj direktno. Tako kot si zapisala. Zraven pa seveda objasniš, zakaj ti do njega ne gojiš takšnih čustev. V takih situacijah vedno priporočam, da si odkrita z osebo in tudi sama s sabo. Pripravljena pa moraš biti na to, da lahko razhajanja čustev vpliva na samo dinamiko vajinega odnosa.
Ne morem ti zagotoviti da ga ne boš s svojimi besedami prizadela, ampak če je pravi prijatelj, bo tvoja čustva razumel in sprejel. Še vedno lahko imata dober odnos, vendar se bosta oba morala prilagoditi in drugemu morda pustiti malo prostora in časa.
Upam, da sem ti odgovorila.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije