Vceraj sem nasla v torbi od moje prijateljice 2 skatli tablet lekadola praznih in ko sem jo uprasala zakaj ima to utorbi je samo zmrznila za nekaj casa in odsla stran in od takrat se nisva se nic o tem pogovarjali. Zdi se mi da jih je namerno uzela in rada bi ji pomagala pa nevem kako in vem da nimam vec veliko casa. prosim pomagajte mi
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
našla si torej škatlici in predvidevaš, da jih jemlje z nekim namenom, ki ni najboljši zanjo? Meniš, da je vzela vse naenkrat?
V vsakem primeru ti svetujem pogovor z njo in da jo direktno vprašaš po tem - prijateljici sta, prijatelji se razumejo in se pogovarjajo in si nudijo pomoč v stiski, zato je dobro, da se tudi to omeni. Tudi če misliš, da se bo sprva slabo odzvala, imaš dober namen in tudi ona bo verjetno hitro to spoznala.
Zakaj meniš, da nimaš več veliko časa? Sumiš, da je tablete vzela v tistem trenutku oz. malo preden si škatlici opazila? Odgovarjam ti dan kasneje, zato verjetno danes že veš, če se je prijatelici že kaj zgodilo. Tako da če je vse ok, se pogovori z njo in sočutno izrazi svojo skrb in povej, kaj si opazila. Mogoče je res kaj na tem... raziskati bi bilo fino.
Če se izkaže, da je nekaj narobe, pa jo spodbudi, da si poišče pomoč - tudi sama povej in izrazi svojo skrb šolski svetovalni službi ali pa kakšni drugi odrasli osebi, npr. staršem.
Lepo bodi in upam, da se še kaj oglasiš.
Patrik Senica, mag. psihologije