Imam simpatijo in mi je res usec nevem kako ga osvojiti naj pocakam da me on vpr al naj jaz nejga. Ceprav pa vidim da se on tud z mano heca. Sploh ga neupam vpr kaj ima rad. Kaj naj naredim??
Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega zapisa sem dobila občutek, da ti je zelo všeč fant in ga želiš osvojiti. Predvidevam, da sta se že pogovarjala in se (vsaj malo) poznata. Imam prav? Lepo je slišati, da imaš simpatijo in si se pripravljena za ta odnos potruditi.
Da bi lažje razumela tvojo situacijo, me zanima, kako dobro se že poznata s tem fantom? Ali se pogovarjata v živo ali si dopisujeta? Za vsak odnos je namreč pomemben pogovor in spoznavanje drug drugega. Zapisala si, da si ga ne upaš vprašati, kaj ima rad. Ravno takšno vprašanje je zelo pomembno za spoznavanje in grajenje odnosa. Preko spoznavanja drug drugega šele začutimo, ali nam je oseba zares iskreno všeč. Zato te spodbujam, da zbereš pogum in temu fantu napišeš kakšno sporočilo ali ga v živo povprašaš o stvareh, ki te zanimajo. Tako bosta našla tudi skupne točke, na katerih bosta lahko razvijala pogovor in se bolje spoznala.
Vseeno pa popolnoma razumem, da je vzpostavljanje kontakta z osebo, ki ti je zelo všeč, lahko zelo težko in lahko ob tem občutiš negotovost in/ali strah. Vendar se mi zdi pomembno, da svoje misli, občutke, želje in čustva delimo z drugimi. Pomembno je, da si iskrena sama do sebe in tudi do njega.
Spodbujam te, da razmisliš o stvareh, ki so ti všeč na tem fantu in kaj te je na njem pritegnilo. Pozorna pa si lahko tudi na njegove odzive, torej kaj reče ali kako se vede, ko je v tvoji bližini. Tako boš lahko dobila vpogled v to, kako se počuti on. Napisala si, da s tabo heca, kar je lahko že en izmed pokazateljev, da si mu všeč. Lahko si pozorna tudi na rdečico na obrazu, na dolžino očesnega stika in nemirnost, ki so vse pokazatelji tega, da ti je nekdo všeč.
Želim ti veliko poguma pri grajenju odnosa s svojo simpatijo. Vesela bom, če se mi javiš in sporočiš, kako je šlo. Če pa imaš še karkšnokoli vprašanje, sem ti vedno na voljo.
Srečno!
Lara Tušek, mag. psihologinja