Pozdravljeni!
Imam simpatijo, ki se z njo dopisujem. V šoli se včasih pogledava, ampak pri tem je tudi ostalo. Povedala sem mu tudi da mi je všeč, vendar odzval se je presenečeno, ter nisva o tem kaj preveč razglabljala. Nevem kako vzbuditi njegovo pozornost, saj vedno pogovor začnem jaz in odgovori mi po parih dneh, takrat pa se pogovarjava po 2 uri. Mi zaupa, saj mi je povedal skoraj vse o njegovem življenju, samo ne vem ali sem mu všeč ali ne?
Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da si želiš izvedeti, ali si tudi ti všeč svoji simpatiji, in da bi rada vzbudila njegovo pozornost. Glede na tvoje sporočilo bi rekla, da je fantu prijetno klepetati s tabo, vendar morda potrebuje več časa ali pa ni prepričan, kako nadaljevati.
Če želiš poglobiti vajin odnos, ti predlagam, da ga povabiš, da se kdaj srečata v živo tudi izven šole, na primer na pijači ali sprehodu.
Poleg tega pa ne pozabi tudi na druženje s svojo družino in prijatelji ter na stvari, ki ti prinašajo veselje – naj simpatija ne postane edina stvar, ki te osrečuje.
Želim ti veliko sreče in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)
me
meri
Hej,
memi se zdi, da fanta ne moreš osvojiti če zate ni zagret. Če pa je zate zagret je pa to druga zgodba.
lep pozdrav