vedno mislim da nisem zadosti matematuka mi negre ravno sem danes spet dubla ena in pridem domov ze razmislam kako me bojo napizdili da sm sposobna bolsega in potem pride moja mami in mi pove da mi je teta ravnokar umrla itak da noum pol povedala za enko nvm kako ostati na temu svetu ze vec let se soocam z depresijo rezem se ze od 10 leta in probala sem se ze vec kot 12 ubit kako naj ustanem tukaj brez takega tezkega srca
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej iskreno sožalje za tetino smrt. Takšni težki dogodki so za vsakogar huda stvar. Seveda je to veliko bolj stresen dogodek kot enica pri matematiki in je tvoja odločitev, da nisi takoj povedala za oceno čisto logična odločitev. Vsekakor pa je dobro, da to ne ostane skrivnost, saj na ta način lahko izgubljate zaupanje staršev.
Me žalosti, da misliš da nisi zadosti - od kot taka prepričanja? Si imela v preteklosti slabe izkušnje? Kdo ti lahko pomaga pri teh težkih mislih in jih malo predrugači v zate bolj koristno smer? Komu lahko zaupaš svoje misli?
Enka pri matematiki ni najbojl grozna stvar na svetu, ocene so rešljive. Še en mesec je do konca šole, marsikaj se še lahko spremeni/nadoknadi/popravi. Težki dogodki za eno obdobje naredijo srce bolj težko kot praviš. A intenzivna čustva minejo, niso vedno enako močna in enako prisotna. Pomembno je, da si najdemo strategije in veščine tekom življenja, s katerimi jih znamo uravnavati na zdrav oziroma sebi neškodljiv način. Prosim ne škodi sama sebi. Stvari so rešljive. Si za svoje samopoškodbeno vedenje komu povedala? Si mogoče vodena pri kakšnem psihologu ali pa v svetovalni službi?
Mogoče ti na tem mestu ponudim branje našega priročnika (spodaj link), ki naslavlja veliko stisk mladih na eni strani in na drugi strani ponuja strategije, s katerimi si lahko pomagamo, da nam je lažje.
Kaj lahko naredim, da mi bo lažje? | #to sem jaz
Prosim javi se še kaj in povej, če smo ti lahko še kako v uporo.
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije