Pozdrav,
Moje vprašanje se nanaša na to, kako naj naredim korak naprej pri punci, ki mi je zelo všeč. Star sem 17, ona pa leto več in sva sošolca. Že ful dolgo mi je zelo všeč in občutek mi pravi, da tudi jaz njej, saj se večkrat srečava s pogledom, se nasmehneva drug drugemu, telesna govorica mi tudi pravi, da sem ji kul...
Kar dosti se pogovarjava in sva se dobila že tudi izven šole.
Nisem siguren, na kak način naj ji povem, kaj čutim. Najraje bi ji povedal v živo, ko bova npr. šla skupaj iz šole, ali ob kaki podobni priliki.
Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen, »Mariborcan«,
vesela sem, da si se s svojim vprašanjem in zapisom obrnil name. Če te prav razumem, ti je že dlje časa zelo všeč sošolka. Občutek imaš, da si tudi ti všeč njej, vendar ne veš, kako bi ji zaupal svoje občutke in tako naredil korak naprej. Imam prav?
Kot si zapisal, se s sošolko večkrat srečata s pogledi, se drug drugemu nasmehneta, prav tako pa se dosti pogovarjata in sta se družila tudi že izven šole. Veš, to so zelo pomembni koraki, četudi drobni, s katerimi nakažemo osebi, da nam je simpatična. Zelo pomembno je, da sta s sošolko že razvila nekakšen odnos, ki očitno temelji na prijateljstvu in zaupanju, saj se dosti pogovarjata. Pogovor je namreč temelj in izkoristi ga za to, da ji zaupaš svoje občutke. Nekaj posebnega in najbolj pristnega je, če zberemo pogum in ljubljeni osebi v živo povemo, kaj občutimo. To je tudi priložnost, da vidimo, kako se ljubljena oseba na naše besede odzove.
Pomembno je, da si pristen in iskren ter da ubesediš tisto, kar čutiš. Naj bo to čim bolj spontano; takrat, ko boš v njeni družbi in boš čutil, da je pravi čas, da ji svoje občutke zaupaš. Le na ta način boš lahko ugotovil, kakšna čustva goji ona in ali sta prišla do točke, ko sta skupaj pripravljena narediti korak naprej.
Zaupaj sebi in naj tvoji občutki spregovorijo. Verjamem vate, da zmoreš in si to želiš storiti. Kot pravijo: Kjer je želja, tam je tudi pot.
Vse dobro ti želim,
Anja Knez, mag. psihologije