imam zelo veliko težavo imam zalo malo prijateljev v šoli se počutim kot da ne obstajam učiteljca me pa rine not doma vedno naredim nekaj narobe včasih ko sem bolan sem ogromno na telefonu in zato se oče razjezi na me zelo ne rad si iščem prijatelje nevem kaj naj...
zato bi res rad samo odšel in začel znova
up
upamdapomagam
zakaj bi začel znova če pa maš pred sabo še prostor za karkol? to sam pomen da še nisi zares začel, veš da lahko nardiš karkol še. če tako ali tako ne vidš več resnega smisla (v tem obdobju) potem naredi nekaj res izven tvojih mej. pejt k prjatlom in sam začni govort kr neki, več si upi kt do zdej. mislim, ne vem kako je to pr fantih ampak js bi to nardila. pa recimo pač ne vem kok dobr nasvet je to ampak glede učitelc pač ne glede na to kaj ona misl da je, še zmer je sam oseba in nima ti pravice nč rečt/naredit kar ti ni okej, koda al se njej neki upri pa ji povej da naj te pusti pr mir, al pa pejt do neki svetovalne al neki pa povej da se ti ta učitlca ne zdi da je vredu kr pedagoginja da te sili v neki kar ti ni všeč (prines konkreten primer) in če lahko malo naredijo nadzor nad njo, da ji dajo tiste inšpekcije al nezga dodatnga učitla da spremlja nekaj časa njene ure. dejstvo je da vsak rab prijetelje, sam najdt si morš kšnega s kerim bosta loh mal bl povezana. pa drgač glede telefona pa to, čez dan deli neki kt da si priden sin in delaš dobre stvari in se rad pogovarjaš, zaspi za kšno uro al pa dve, ponoč k grejo starši spat pa pejt na telefon. mn boš mel težav pa v resnic kr deluje. vse česar bi se rd znebu v resnic lah nardiš po svoje. pa slušalke pa muska je res ena krasna stvar, vedno pomaga. če do zdej ni šlo tko kt bi hotu, pomen sam to da nimaš dobrega pristopa. več kt si upaš, več te bodo ljudje spoštoval, najbl važn j pa to da boš mel občutek da imaš nadzor nad vsem. ti si edin k lah odločaš o svojem življenju, pol si tut nared sam svoje življenje tko kt bo teb ustrezal, ne drugim.
Uredništvo
Julija Pelc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
ob tvojem zapisu razmišljam, na koga se še lahko obrneš v takšni stiski. Starši so prvi – želimo vedeti, ko je otroku tako, kot opisuješ zase. V šoli je tudi svetovalna služba ali kakšen učitelj. Lahko pokličeš tudi TOM telefon, Klic v duševni stiski ali Samarijan.
Poznam ljudi, ki so se počutili podobno in so kasneje rekli, da so hvaležni, da so vztrajali. S tem ne zanikam, da ti je zdaj zelo težko. Ko je tako, včasih sami ne vidimo, da so rešitve možne – zato je dodatni pogled zelo pomemben.
Ko starši prepoznajo stisko, je drugače, kot takrat, ko izražajo nezadovoljstvo. Se mogoče ne zavedajo, kako ti je? Morda nimajo dovolj informacij.
Včasih družbe v šoli ne najdemo zlahka, tudi to drži: vrstniki znajo reči tudi kaj neprijetnega, a se to lahko spremeni. Imaš kakšen hobi? Kaj rad počneš?
Napiši mi še kaj o sebi in kako si danes? Kje se šolaš? Imaš kakšno žival, brata, sestro, stare starše? Kaj se je spremenilo, da si izgubil voljo?
Javi se. Moje misli so pri tebi. Ne odhajaj - prihajaj. Povej mi še več.
V pričakovanju tvojega odziva ti želim, da bo v dnevu tudi zate kaj lepega.
Julija Pelc, univ. dipl. psih., spec. psihološko svetovanje, geštalt psihoterapevtka
Uredništvo
Julija Pelc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
večkrat se spomnim nate v teh dneh, razmišljam, kako si.
Si imel kakšne priložnosti za druženje? Ste s starši šli na kakšen izlet ali obisk sorodnikom, družinskim prijateljem?
Večkrat preverim, ali si se že javil, saj si uporabil zelo močno besedo in mi res ni vseeno, kako se šočutiš?
Lepo pozdravljam in hvala, ker se boš javil.