zanima me, kako lahko odprem skupno temo za daljši pogovor, v katerem bi lahko debaterala s prijateljem malo dlje čpase.
Situacija je taka. bili smo na počitnicah in spoznala sem enga ful dobrga fanta. nism v njega, bi bila pa rada res dobra prijateljica. Imam od nega telefonsko in si piševa. ampak on e veliko časa zaposlen in odgovori direktno na vprašanje (tako kot večina tipov). Kako naj začnem neko širšo temo prek sms-a in se bi hecala in nebi bila le kratka vprašana in odgovori. pač da se mu bi zdela vredu oseba, ki se zna pogovarjat in ima vredu teme za pogovor, on pa bi začel malo bolj komunicirat prek sms-a. lahko povem da se drugače dobro razumeva, tako da mu ne vsiljujem sporočil.
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si spoznala prijatelja, s katerim si želiš lepega prijateljskega odnosa. V stiku sta preko sms sporočil, rada pa bi z njim debatirala na nekoliko širši način. Morda za odnos, ki si ga želiš, sms sporočila ne bodo dovolj. Seveda vedno lahko začneš temo na način »Hej, kaj pa si ti misliš o tem in tem?« in morda bo fant pripravljen napisati kaj več. Vseeno pa se najboljše debate razvijejo med komunikacijo v živo, ko lahko opazuješ in upoštevaš še sogovornikova neverbalna sporočila. Dopisovanje preko sms sporočil (sploh če je na vsakodnevni ravni) od posameznika zahteva kar nekaj časa in pogosto se lahko zgodi, da tako podamo krajši odgovor, kot bi ga sicer v živo (npr. če odgovarjamo na sporočilo med nekim drugim opravilom). Morda je dober kompromis tudi to, da ga kdaj pokličeš, ga povprašaš, kako je in po želji lahko odpreš tudi kakšno debato.
Lepo bodi!
Lea Prinčič, mag. psihologije