Zdravo, zivim v manjsem mestu kjer se usi (otroci moje starosti) poznamo pa tudi usi hodimo v isto solo in se vidimo skoraj vsak dan, prihaja do dosti dram in tracanje drug drugega. Res mi gre use na k in bi rada nasla nove prijatelje da se lahko druzim z njimi med poletjem ki zdj prihaja.
Ne morem se upisati v kaksen klub za sport zaradi pogostih migrenov. Zivim Pa zraven vecjega mesta kjer se mi ni problem peljati. Zanima pa me kako naj tam najdem prijatelje?
A samo grem do koga al kako to, tako da me res zanima če je kso ze bil u taksni situaciji pa kaj je naredu? In kako vsi dobijo tako dobre prijatelje? Drugace pa hvala in LP(RAZLOGOV ZA KAJ BI RADA NOVE PRIJATELJE JE SE DOSTI AMPAK SE MI NI DALO RAZLAGAT)
he
hellogirl
direktna morš bit k čene se nou nč spremenl. oddaji tko zabavno energijo da hočš velik probat z ljudmi v življenju, pa ne bit neka pridna punčka pa vse narest kar ti drugi rečejo. drugim bo všeč če boš zgledala samozavestno v družbi, v pogovoru ena na ena pa bod tko zaupljiva pa PRILAGAJI SE DRUGIM KAKO SE OBNAŠAJO. resna druža - resni pogovori, zabavna družba - sproščeni pogovori
K
Sam razmisli kaj rada počneš, aj so tvoji hobiji in potem če koga spoznaš ki ima rad iste stvari kot ti mal navežeš stik se mal pogovarjaš itd.
Pomembno je kakšne prijatelje imaš ne koliko jih imaš. Bolšje met 1 ali 2 dobra prijatelja kot 10 takih ki te ne branijo te takoj zatpžijo če je negdo nekaj naredil.
Upam da sm kej pomagu, pa vso srečo.
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Zares te razumem v tem, da živiš v manjšem kraju in se med sabo vsi poznate in posledično ni veliko možnosti, da tam spleteš nova prijateljstva. Dobro se mi zdi razmišljanje, da aktivno želiš delati na tem, da narediš nova poznanstva. Nove prijatelje redko najdeš tako, da greš do naključne osebe na ulici in jo ogovoriš, hkrati pa tudi to ni nemogoče. Večina prijateljstev nastane bolj spontano – tako, da se ljudje večkrat srečujejo v istem okolju.
Razumem, da športni klubi zaradi migren niso najboljša možnost. Hkrati pa je pred tabo poletje, kar pomeni veliko različnih aktivnost! Si pomislila na poletne delavnice/tabore, tečaje, ustvarjalne dejavnosti? Predlagam, da izhajaš iz svojih interesov in hobijev, se prijaviš na različne aktivnosti, in tam spoznaš podobno misleče osebe ????
V resnici veliko ljudi v tvojih letih išče bolj pristne odnose in se počuti podobno kot ti.
Preden čisto obupaš nad vsemi iz svojega kraja, me zanima, ali si se že kdaj s kom odkrito pogovorila o tem, kako te moti vso to tračanje in drama? Včasih imamo občutek, da smo edini, ki nam gre to na živce, potem pa ugotovimo, da še kdo razmišlja zelo podobno. Mogoče je med vsemi temi ljudmi ena ali dve osebi, ki sta prav tako naveličani govoric in bi bili veseli bolj pristnega prijateljstva.
Če boš želela podeliti še kaj, smo tukaj!
Cita Jenko, mag. psihologije