Pozdravljeni,
zanima me kako fantu izpovedati ljubezen.
Vedno ko se vidiva se vedno smeji in me gleda, skoraj da noce odmakniti pogleda iz mene. Velikokrat je ocesni stik. Z tem fantu se nikoli nisva pogovarjala in me zanima ce je vredu da mu povem prkeo snapchata da sem vanj.
Vo
Vodnarka
Hej,
Jaz ne vidim v tem nobenega problema.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Praviš, da bi fantu rada povedala, da si zaljubljena vanj in da nisi prepričana, ali so socialna omrežja dober način za takšen namen.
Kot si omenila, med vama še ni prišlo do klasične besedne komunikacije, kljub temu pa sta si že večkrat izmenjala pomenljiv pogled in prijazen nasmešek - v tem primeru govorimo o tem, da med vama poteka neverbalna komunikacija, ki pa je prav tako velik del medosebnih izmenjav in nam o človekovih namerah pove veliko. Glede na neverbalno komunikacijo, ki si jo v sporočilu opisala, bi rekla, da gre med vama za določeno mero naklonjenosti ali všečnosti, zato te vsekakor spodbujam, da svoja občutja simpatije, zaljubljenosti, deliš s fantom.
Res je, da nič v celotni meri ne nadomesti osebne komunikacije z drugo osebo v živo, saj v takšnih situacijah od drugega dobimo veliko več informacij tudi iz prej omenjene neverbalne govorice (očesni stik, nasmeh, drža telesa… ), zato predlagam, da fanta ogovoriš v živo. Kljub temu ti seveda ne odsvetujem uporabe socialnih omrežij, ki so zelo dostopen in priročen način komunikacije z drugimi. Če želiš vajin pogovor začeti preko spleta, te pri tem spodbujam, predlagam pa, da v kratkem potem pristopiš do fanta tudi v živo.
Pri komunikaciji, tako na spletu kot tudi v živo, bodi iskrena, s fantom deli svoja občutja, želje in interese, hkrati pa bodi pozorna in spoštljiva poslušalka.
Če imaš zame še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)