Hey, kako ste?
Za vas imam eno vprašanje: zaljubljena sem v fanta ki je v istem razredu samo da je v drugem oddelku in imam tudi najboljšo prijateljico ki bo z njim plesala na valeti saj je tudi ona vanj. Problem je, da sem jaz na tej šoli le dve leti, in da se z njim nisem še nič pogovarjala. Ker ima malo nesramne sosolce s katerimi se rad druzi(vendar ni tak kot oni je pa malce bolj zadržane narave) sem 100% da bi jim povedal da sem mu povedala da sem v njega in bi me zaceli zafrkavati. Za to da sem vanj zatreskana ve tudi moja prijateljica ki mi je z veseljem pomagala da mu je v torbo podtaknila listek z enim njenim acountom na instagramu vendar ni se nic naredil:( pac ful sem zalostna saj mi je zelo vsec in do njega cutim veliko ljubezni in to ni taka izmisljena ljubezen. Ze v naprej hvala in lep pozdrav v upanju da mi odgovorite.
Ne
Neli
Cao, mlada ljubezn je fajn ampk ni pa fino ce pretiravas. Ce si v tega fanta ze zaljubljena a z njim se nisi spregovorila ubistvu sploh se ne ves kaksen je. Prvo raje malo povprasaj na okrog kasen se jim zdi kot oseba in ce so odzivi pozitivni ga skusaj nagovoriti nekje na samem oz najdi nekaj skupnega kar imata(npr zivjo a ni ful cudnu da se nikol nisva spregovorila ali pa a gres ti tut na to in to solsko tekmovanje). Naj te ne bo sram pokazat zanimanja v njega. Drugace pa ne pretiravaj ker imas seveda poleg vsega tudi solo in morda tudi druge obveznosti in ko nastopi srednja sola kar je zate sklepam da kmalu se morda sploh ne bosta vec videvala.
upam da sm ti u pomoc.
Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Iz tvojega sporočila lahko razberem, da si se zaljubila v fanta, s katerim pa do zdaj še nisi govorila. Poskusila si že stopiti v stik z njim preko prijateljičinega instagrama, vendar se ni odzval, zaradi česar si zelo žalostna.
Ko nam je oseba všeč ali se zaljubimo vanjo, si najbolj od vsega želimo, da bi nam čustva vračala, zato lahko razumem, da ti je v tej situaciji zelo težko. Bi glede fanta lahko še kaj naredila in se poskusila povezati z njim? Ker do sedaj še nista govorila, najbrž niti ne ve za tvoja čustva. Ni treba hiteti s tem, da mu poveš, kaj čutiš. Lahko se mu poskusiš približati na prijateljski način in ga tako bolje spoznaš ter daš tudi njemu priložnost, da spozna tebe…
Srečno!
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij