Hejla!
Hvala ker si mi odpisala tako hitro:)Torej tega fanta sem spoznala prejšne leto na taboru.
Na tem taboru sem bila že velikokrat prej ampak ga nisem nikoli zares "opazila" če razumeš kaj ti hočem povedat.Potem pa sem ga opazila komaj prejšnje leto.Začela sem se počutiti zelo čudno v njegovi bližini.ČE poudarim še enkrat ČE me je ogovoril sem začela blebetat nesmisle.Ko sem videla druge puce kako se pogovarjajo z njim lepo in tekoče sem hotela biti kot one.Zares bi rada vsaj postala njegova prijatelijica ampak če bi ga kar neaj začela ogovarjat in se pogovarjat z njim bi lahko zaslutil da je nekaj narobe.Druži se tudi z ljudmi ki mi niso preveč všeč in so včasih nesramni in se "čutiji" in tudi on je tak če je z njimi.kot sem že napisala v prejšnjem pismu je 2 leti starejši.
Res hvala ti Dora Mališ ker si se potrudila in mi odgovorila.Kot si me prosila sem navedla več podatkov in svojo starost.
Imej lep dan še naprej:)
Jezzele
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Veseli me, da si nam ponovno pisala, tokrat z nekaj več podatki. Praviš, da si fanta spoznala na taboru prejšnje leto, ob njem pa se vedeš čudno, kot da ti bi bilo neprijetno. Sicer za njegove prijatelje praviš, da ti niso všeč, prav tako pa se ti zdi, da je tudi on tak, ko se druži z njimi.
Na podlagi tega, kar si povedala, se mi toliko bolj pomembno zdi, da ga bolje spoznaš. Iz tvojega opisa je razvidno, da ti je postal všeč, kljub temu da ga ne poznaš dobro. Verjetno ti je na njem všeč videz ali način, kako se vede. Kaj ti je všeč na tem fantu? Glede na to, da si povedala, da bi rada postala njegova prijateljica in bi ti bilo čudno, če bi ga začela ogovarjati, sem dobila občutek, da se nista še veliko pogovarjala in ga v resnici ne poznaš dobro. Ravno zato je pomembno, da bi se z njim bolje spoznala. Praviš tudi, da ti ni všeč, kako se obnašajo njegovi prijatelji in da se on vede podobno, ko je v njihovi družbi. Kaj to pomeni, kako se obnašajo? Premisli, ali je to neka poteza, ki te moti in ali bi si želela, da bi se tvoj fant obnašal na tak način?
Kot sem zapisala v prejšnjem odgovoru, je smiselno, da pristopiš do njega in začneš pogovor. Praviš, da te skrbi, da bi potem zaslutil, da je nekaj narobe. Te skrbi, kaj si bo mislil o tebi? Morda bo pomislil na to, da ti je všeč, kar je obenem tudi sporočilo, ki si ga želela posredovati. V kolikor pa si zaznala, da je prijazen fant, ki bi ti dejansko lahko bil všeč, te ne rabi skrbeti, da bi se norčeval iz tebe. V vsakem primeru pa boš na tak način izvedela, kaj čutiš do njega in kaj on čuti do tebe.
Upam, da sem ti s tem odgovorom še nekoliko pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja