Živijo
pač jaz sem spoznala enega fanta prejšnje leto.Sem zelo sramežljiva in ko sem v njegovi bližini začnem neki bluzit in se "čutim".Zares bi mu rada pstala všeč.Vem da ga ne morem v to prisilit saj ima svoja čustva in nočem biti vsiljiva.Je 2 leti starejši od mene in čeprav ve da obstajam imam občutek kot da se ne briga zame
Prosim pomagajte!
Lp
Jezzele (nočem napisat svojga pravega imena in upam da vas ne moti)
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si nam zaupala, da ti je všeč en fant, ki je dve leti starejši od tebe in se ti zdi, da ga ne zanimaš toliko. Želela bi si, da mu postaneš všeč in te zanima kako.
Pri pisanju odgovora bi mi pomagalo, če bi vedela, koliko si stara. V različnih starostnih obdobjih namreč zaljubljenost poteka drugače, prav tako pa se tudi spuščamo v različne vrste romantičnih odnosov. Od tvoje starosti pa je odvisno tudi kako bosta doživljala starostno razliko dveh let. Starejši kot smo, manjše se nam zdijo razlike v letih in nas manj motijo.
Malo si tudi povedala o tem fantu. Kje sta se spoznala? Kako blizu sta si in kako dobro se poznata? Od tega je odvisno, kako globoka čustva si razvila do njega, prav tako pa tudi kako dobro te on pozna in kako bi se verjetno odzval, če bi mu povedala, da si mu všeč.
Praviš, da bi rada, da mu postaneš všeč. Kot si sama povedala v svojem sporočilu, ne moremo nekomu vsiliti čustev. Obstaja torej možnost, da ta fant nikoli ne bo razvil takšnih občutkov zaljubljenosti, kot jih doživljaš ti. Vsekakor pa je prvi korak razvoj odnosa, kar pomeni, da v kolikor se še ne poznata dobro, bi lahko bilo smiselno, da se mu približaš in ga bolje spoznaš. Pogovarjata se lahko o interesih, hobijih, prostočasnih aktivnostih ... To ti bo pomagalo razviti boljši odnos z njim, obenem pa ga boš tudi sama boljše spoznala in boš lažje ugotovila, ali ti je dejansko všeč.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja