Živjo!
Ali mi lahko poveš prosim kako naj svoji sošolki povem, da mi je všeč, ampak nočem da to drugi izvejo. Zelo mi je všeč že od četrtega razreda. Ima 11 let.
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
mislim, da je najbolje, da ji poveš nekje na samem in v živo. Bodi odkrit in ji povej svoja občutenja do nje.
Lepe prihajajoče počitnice,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
• ne
nekapunca
živjo,
sem imela že s tem kar nekaj izkušenj in ti mogoce to kar bom napisala kaj pomagalo.
Recimo, lahko ji napišeš na listek, da jo imaš zelo rad in da ti je všeč ter das ta listek npr. u njeno torbo ali žep naskrivaj.
Če imaš veliko poguma, ji lahko poveš v živo. To se mi zdi zelo lepo, čeprav me je bilo gromozansko strah ko sem to nekomu zaupala, ampak mi je bilo potem nekoliko lažje pri srcu.
Predvsem pa bodi do nje prijazen, se z njo poskusi družit in pogovarjat. Tako bo začutila, da ti je mar zanjo, če je vredu punca.
Vso srečo!