jaz in moj fant sva skupaj malo več kot 1 mesec in vedno sem jaz tista ki prva pise...na zacetku najine zveze me je vedno spraseval kako sem,kako je bilo v soli itd. ampak zadnjih nekaj dni mi nic ne pise...jaz samo hocem da imava vec komunikacije preko sporocil
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Lina,
praviš, da ti fant zadnje čase ne piše veliko, ti pa bi rada pogosteje komunicirala z njim. Glede na to, da sta še bolj na začetku vajine zveze, je vedno dobro svoje želje in potrebe izraziti partnerju. Na ta način se izognemo slabi volji in konfliktom, saj vemo, kaj druga oseba potrebuje, kaj si želi in se temu lahko prilagodimo. Torej, svetovala bi ti, da se o tem s svojim fantom pogovoriš, najboljše kar v živo. Sporočila si lahko namreč hitro razlagamo na napačen način, kot so bila mišljena in tako hitreje pride do konflikta.
Če ne veš, kako bi začela pogovor, ali pa imaš še dodatna vprašanja, sem tu zate.
Vso srečo,
Maša Podvršnik, dipl. psihologinja (un)