Pozdravljeni upam, da vas nemotim samo res imam težavo in vidim, da potrebujem pomoč. Moji starši nevedo kaj se mi je zgodilo zato pišem vam, saj so nam v šoli povedali, da se za svoje težave lahko obornem sem.
Torej v 5 razredu mi je bil všeč en fant videvala sem ga samo na teoriji v glasbeni šoli. Veliko sma se pogovarjala, gledala takot stvari gredo. Potem sem si v sebi rekla, da sigurno ni v mene in v 6 razredu ga nisem več videla. Moje življenje je bilo še takrat vredu. Na sredini 6 razreda sem dobila njegov snap in sma si ful pisala in to resss. Potem sma se klicala pac bilo je prelepo. Potem pa sma seveda bila skup. Bila pa skupaj 3 mesece saj me je pusto 11.11.2024 in mi nikoli ni povedal zakaj. Vem, da je zelo čudno ampak mi je res všeč od takrat, ko me je pusto je minilo 3 mesece. Ampak ga preprosto nemorem pozabit se zelo truim pa negre. Res nevem kaj naredim, ker mi je res bil všeč verjamem, da mislite, da sem nora, ker sem stara 13 let in mislim, da nemorem pozabit enega fanta ampak sem ga res, mela rada. In zdaj se vsaki slehen dan zvečer jočem ampak starši nene vejo potem v depresiji sem tudi bila ampak mi je prijeteljica pomagala, da nisem več. Edino sama vem ke sem se zelo spremenila in tem nisem zadovoljna saj sem postala biti nesrmamna svoji družini si upam več rečti kot si nikoli nisem in zdaj se že z vsemi kregam in vidim ke rabim od nekoga pomoč. Vem, da mate sigurno ful bolj pomembnih težav samo po resnici nevem več na koga se naj obrnem.
Potem to še ni vse najhuje, ker, ko me je pusto nisem bila samo depresivna začela sem z anoreksijo nic nisem jedla saj sem si samo govorila, da me je pusto ker sem očitno predebela. Starši niso vedeli, da nič nejem niso bili toliko pozorni pa še povedali jim nisem. Moja prijateljica jim je povedala saj se je bala za mene seveda si biii zelo jezni obljubila sem jim, da nebom več. In zdaj se spet počutim grozno sovražim vsaki del moejga telesa splohse nemorem pogldeati v ogledalo saj mi gre samo na jok. visoka sem približno 162 in imam 48 kil to je fulllll preveč trudim hujšat pa vsee pa negre pa zelo me mika, da bi spet šla v anoreksijo sam vem da to ni ok samo me nihče nerazume. Ker je grozno, ko se pogledam v ogledalo in vidim debelega pujsa in res nevem kaj naj naredim.
Potem pa še razmisljam, da bi rada umrlaaaa vem da je to zelo čudno samo nemorem veččč osebo, ki sem jo imela rada z vsem srcem me je zapustila potem grda sem pac nevidim več nič dobrega v mojem življenju. Rada bi se ubila.
Upam, da boste mogoče prebrali moje težave in me probali razumeti čez kaj jaz grem in upam, da mi boste mogoče kako pomagali. Hvala, da sem sploh lahklo komu vse to napisala.
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v svojem sporočilu praviš, da si se znašla v zapleteni situaciji po tem, ko sta se nekaj časa nazaj s fantom razšla. Slišim tvojo stisko in razumem, da ti je v tej situaciji zelo težko. Vesela sem, da si zbrala pogum in se mi zaupala. Kot si sama rekla, že zapisati svoje misli oziroma jih deliti z nekom drugim, nam pogosto zelo olajša misli.
Najprej bi ti rada povedala, da mi je žal, da se je tvoja zgodba s fantom tako zaključila. Ljudje smo takšni, da zmeraj iščemo razloge za zaključke in v splošnem velja, da nam “nedokončane” zadeve dolgo časa ne dajo miru. Med takšne zadeve sodijo tudi razhodi (med partnerji ali prijatelji), kjer nismo dobili nobenega razloga, zakaj se je neko razmerje končalo. Potem pa nas naši možgani nekako prisilijo v to, da v nečem najdemo te razloge … Tvoje misli so tako skrenile v smer težav s telesno samopodobo. Glede na tvoj zapis o telesni višini in teži, ti lahko objektivno povem, da nikakor nimaš preveč kilogramov, si popolnoma zdravo mlado dekle. Razumem pa, da je težko te vsiljive misli umakniti iz svoje glave. Za tvojo rast in razvoj je zelo pomembno, da se poskusiš prehranjevati. Poskusi po majhnih korakih - sveže sadje in zelenjava, oreščki, vsebujejo samo snovi, ki so dobre za tvoje telo.
Lahko ti povem, da je razlog za razhod s partnerjem izjemno redko to, da partner ni zadovoljen z izgledom druge osebe. Običajno si ljudje želimo zveze z nekom, ki nam je vizualno všeč. Pogosteje je za razhod partnerske zveze razlog ta, da se interesi obeh partnerjev ne skladajo. Predvidevam, da je fant tvoje starosti … Glede na to menim, da fant še raziskuje, kdo je, kaj si zares želi, kakšne so njegove ideje o življenju in podobno. Nikakor pa to ni izgovor, da se s teboj ob razhodu ni pogovoril - zrelo vedenje je to, da se ob razhodu s partnerjem pogovoriš o razlogih in občutkih ob tem. Žal mi je, da se to ni zgodilo.
Želela bi si, da skupaj najdeva neko rešitev, ki ti bo ustrezala, da se boš v svoji koži spet počutila dobro. Kaj meniš, da bi ti pri tem lahko pomagalo? Veliko ljudem pomaga pisanje pisem/dnevnika, kamor lahko izlijejo svoja čustva, spet drugim ustreza fizična dejavnost, morda redni pogovori s kakšno prijateljico/prijateljem; seveda pa sem tukaj zate tudi jaz - z veseljem ti odgovorim na karkoli, kar bi mi še morda želela sporočiti.
Veliko ljudem je mar zate, tudi meni ni vseeno, kako se počutiš in kaj se s teboj zgodi. V pričakovanju na tvoj odgovor te lepo pozdravljam in ti pošiljam en velik objem.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)