Srečala sem enega zelo lepega fanta, se vanj zaljubila in poskusila navezati stik, a žal neuspešno. Ne gre mi iz glave. Ima punco in prijateljica pravi, da ga moram pozabiti. Kako naj pozabim ljubezen svojega življenja, čeprav sem samo na kratko poklepetala z njim?
Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da se ni izšlo tako, kot bi si ti želela. Ko se v nekoga zaljubimo, še posebej če si želimo stika ali odnosa, nas lahko zavrnitev zelo prizadene. Žal občutkov ne moreš izklopiti na ukaz in ni nič nenavadnega, da potrebuješ čas. Zdi se mi pa super, da si poskusila z njim navezati stik, zelo pogumno!
Ker si poskusila vzpostaviti stik in odziva ni bilo, si pravzaprav že dobila določeno informacijo – trenutno ta oseba ni pripravljena ali zainteresirana za odnos, ki si ga želiš ti. Vem, to je težko sprejeti, vendar ti lahko pomaga nadaljnjih odločitvah, torej da ne vlagaš več energije v nekaj, kar se verjetno ne bo zgodilo. Včasih pa se zaljubimo tudi v lastno predstavo o človeku ali v scenarije, kaj bi lahko bilo, ne pa toliko v resničen odnos. To seveda ne pomeni, da tvoja čustva do njega niso resnična. Pomembno pri tem je, da si lahko dovoliš žalovati za pričakovanji, ki se žal niso uresničila.
Vidim, da ti je prijateljica skušala pomagati po svojih najboljših močeh, vendar kar pozabiti nekoga, ki nam je izredno všeč, nikakor ni lahko. V bistvu je zelo težko in ponavadi je za to potreben čas. Kar ti lahko svetujem je, da poskusi svojo pozornost usmerjati nazaj nase: v prijateljstva, hobije, šolo (kolikor jo je še ostalo), aktivnosti, ki te veselijo. Namesto vprašanja »Kako naj ga pozabim?« si lahko postaviš vprašanje »Kaj potrebujem, da bom jaz spet v redu?« in skušaš temu slediti. Sčasoma bodo čustva postala manj intenzivna, čeprav se ti mogoče trenutno zdi, da se to nikoli ne bo zgodilo. S tem bo nastal prostor za nove izkušnje in nove ljudi.
Če te še kaj zanima, sem tu zate. Želim ti vse dobro in čimbolj sproščene počitnice!
Maša Podvršnik, mag. psihologije