Hej!
jaz mam resno dilemo ne ne tako resno ampak zame je pomembno. Naj opisem moje dogajanje. Recimo da je meni ime maja kot primer fantu ki pa je od mene mlajsi eno leto pa je jan. no jan je bil do pol leta zaljubljen vame 4 leta in jaz sem ga res grdo izrazeno zajebavala v glavo . No zdaj ko pa ni vec vaame vsaj kolikor vem sem pa jaz v njega. In on to ve saj je izvedel se od enega prijatelja. No ja in se druzi z mano in ko pride kdo zravn se zacne z njemu druzit. Velikokrat opazim da me gleda saj mi je usec ampak ko me vidi pogleda stran. Vsakic ko je kaksna punca se zacne pogovarjat z non in me ves cas pogleduje. Vem da mi me zaupa vec kot mi je cendar bi se vedno rada imela kaj z njeim . Kako naj ga pridobim na svojo stran. Hvala za pomoc
Lep dan se naprej
do
do-it-right
začni z opravičilom za preteklo zaj...nje v glavo...
Ja
Jao123
Saj sem
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Pišeš, saj si se znašla v nekoliko kočljivi situaciji. Praviš, da je vate dlje časa bil zaljubljen leto mlajši fant, a si se do njega v tem času nekoliko grdo obnašala. Zdaj pa se je situacija obrnila – Janu naj ti ne bi bila več všeč, ti pa si do njega začela gojiti čustva. Verjamem, da se trenutno počutiš precej zmedeno in da ti je tudi žal, da si se do njega tako obnašala. Sprašuješ, kako naj situacijo popraviš.
Hja, ljubezen je zanimiva reč. Najde nas, ko jo najmanj pričakujemo in stvari se lahko hitro obrnejo na glavo. A brez skrbi, sem mnenja, da se vse zgodi z razlogom in imaš še vedno priložnost, da se stvari razvijejo v pravo smer. Pomembno je, da Janu pokažeš, da ti je zares mar. Jan je bil dlje časa zaljubljen vate, a sedaj najverjetneje čuti neko distanco, saj si ga zavračala. Ostani sproščena in samozavestna. Ko te pogleda, se mu nasmehni in zadrži očesni stik. Če pogled hitro odvrne, je lahko to znak, da mu ni vseeno, a je nekoliko negotov, saj ne ve, kaj naj pričakuje. Pomembno je tudi, da ne tekmuješ z drugimi puncami. Morda se z njimi pogovarja, da preveri, kakšna bo tvoja reakcija. Vendar ne pusti, da te to spravi iz tira. Razmisli pa tudi o tem, da bi v tej situaciji ti bila tista, ki bi naredila prvi korak. Lahko ga povabiš na kakšno sproščeno druženje, mu predlagaš skupno učenje ali pa kaj podobnega. Možnosti je precej.
Upam, da sem ti dala kakšen koristen nasvet. Želim ti vse dobro in veliko poguma. Če boš pa imela še kakšno vprašanje ali pa mi želiš sporočiti, kako se je situacija iztekla, mi lahko ponovno pišeš. Bom zelo vesela!
Toplo te pozdravljam,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)