Pozdravljeni!
Pišem vam ker mi je en fat zelo všeč.začelo se je pred Parmi mesci ko smo že imeli načrt kdaj bodo plesne vaje za valeto(ker sem 9r)vendar jaz nisem imela plesalca in tudi nekatere punce niso imele.En dan pa mi pove razredničarka da je nekatere fante iz 8r prosla da naj plešejo na valeti in so rekli da bodo.Šla sem na vaje in videla mojega plesalca poznala sem ga skupaj imama isti hobi.in to je minilo par plesnih vaj v 4 tehnih in začela sma se malo pogovarjati kot katera noga gre tam in tja pri npr. angleškem valčku.takrat mi je postal všeč.vedno se trudim da sem vredu urejena in vse vendar ne vem če on čuti enako.
kaj naj storim da sem mu všeč in kako mu naj povem da mi je všeč?razmišljala sem da bi ga vprašala na valeti vendar never kako.in starta sem 15 in še nisem imela nobenega fanta medtem ko so moje sošolke že imele. sama sem si rekla da bom počakala na fanta vendar zdaj sem že 15 in si ga res želim.hvala za nasvet že v naprej :)
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Pikapolonica2!
Verjamem, da ti je ta soplesalec res všeč in bi si želela, da si tudi ti njemu. Gotovo si precej negotova in ni prijetno, sprašuješ, kako bi mu bila všeč. Moraš pa vedeti, da čustev ne moremo prisiliti - vsak čuti, kot čuti in ob svojem času.
Ne moreš pa gotovo vedeti, kako čuti ta fant do tebe, če ga ne vprašaš oziroma če ti on sam ne pove, pokaže. Vem, da je lahko strašno, ampak je tudi to normalno. Čustva nas lahko zmedejo, preplavijo... a so lepa in naša. Morda je tudi ta fant trenutno zmeden glede svojih lastnih čustev in se ne zna izraziti?
Sprašuješ, kako naj mu poveš, da ti je všeč. Načinov je malo morje, od preprostih povabil za druženje izven vaj za valeto pa do direktne izpovedi. Kako bi ti k temu pristopila najraje, najlažje? Če te skrbi, kako se bo odzval, lahko morda le vprašaš, če bi se rad družil s tabo tudi izven vaj, morda da gresta na pijačo, sprehod, pri tem pa spremljaš njegov odziv.
Kakorkoli se bo odzval pa vedi, da še ni konec sveta, tudi če te zavrne. Ti si dovolj dobra točno taka, kot si, zato si vredna, da tudi druga oseba to opazi - ne rabiš sebe spreminjati in prilagajati, da bi tej osebi bila všeč. :) verjamem, da si sedaj zelo želiš fanta, a vse ob pravem času, tudi če se zdaj ne izide.
Želim ti veliko poguma in zaupam vate,
Patricija Knez, mag. psihologije