živjo
hodim u 6 razred in trenutno imam 4 crushe
3 in mojega razreda eden paralelec
hocem dobiti enega od njih...apak noben ni vame.. kaj nj nrdim da bi bli vame in bi lahko bla z enim....aja, se to...ful si želim sexsa z enim od njih...nevem katerega naj izberem...prosi pomagite miii????????????????????????
Au
Aurelio
zdravo,
Predlagam da se zdaj raje osredotočiš na sebe, še posebej pri tvojih letih. Če sprva fantu všeč nisi, mu zgleda tudi ne boš, najbolj pomembno je vedeti, da se za fanta nikoli ne smeš spreminjati, če mu nisi všeč taka kot si pač ni zate. Fanti v tvojem razredu niso niti polovico toliko zreli kot vi punce in te kakšem zna tudi prizadet z nepremišljenimi in nesramnimi komentarji.
Če že misliš imeti kakoršne koli spolne odnose, kar ne predlagam, zagotovi vsaj, da boš zaščitena. NIKAKOR pa ne prisili katerega od njih v kakršen koli odnos.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
razumem da si v stiski, če so ti všeč 4 fantje, a nihče od njih ne vrača čustev. Ampak realnost je takšna, da čustev drugih ne moremo spreminjati - če jim nisi všeč, moraš to sprejeti - ne skrbi, si še zelo mlada in pred tabo je še ogromno spoznavanj novih oseb, šla boš v srednjo šolo in verjetno kasneje na faks. Tam bo možnosti za spoznavanje fantov, s katerimi bi lahko bila v resnem razmerju veliko več kot zdaj :).
Če ti je OK, lahko z njimi (temi 4 fanti) vzpostaviš vsaj prijateljski odnos, če ga še nimaš in bi ti bilo tudi to sprejemljivo.
Glede spolnih odnosov pa lahko rečem tole: premlada si še. Za spolni odnos morata biti obe osebi dovolj čustveno in telesno zreli, kar ti in tvoji sošolci še zagotovo niste. Odločitev za spolni odnos je redkokdaj prepozna, a velikokrat prehitra - zato bodi potrpežljiva in počakaj na pravo osebo in na to, da boš dovolj stara.
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije