Že zelo dolgo gledam enega fanta in sem ga že vprašala če bi bil z mano pa mi je rekel ne in od tistega dneva sem tako vanga da se skoraj vsak dan jokam ker ni vame ampak v mojo sestrično in hočem ga pozabit a preprosto ne morm .
• Uredništvo
Ana Globokar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da si zaljubljena v fanta, ki pa te je zavrnil. Le mislim si lahko, da ti je pri tem zelo težko. Zavrnitev je naraven del odraščanja ter zaljubljenosti in predstavlja izkušnjo, ki nam pomaga spoznati sebe in se naučiti, kaj si želimo v prihodnjih odnosih.
Praviš tudi, da ga želiš pozabiti, pa ti to ne uspeva. Tudi prebolevanje je lahko dolg proces in to, da pozabiš fanta, se ne zgodi kar čez noč. Že sama si napisala, da »že dolgo gledaš enega fanta«, torej je nekaj časa trajalo, da ti je postal fant zelo všeč. Popolnoma normalno je, če fanta ne boš prebolela kar čez noč, lahko pa se v tem času osredotočiš na svoje želje in na stvari, ki ti prinašajo veselje in srečo, ne glede na tega fanta. Morda se vprašaj, kaj vse te še zanima, ali pa če bi si želela poskusiti kakšen nov hobi. Morda si lahko pomagaš tudi tako, da preživiš več časa s prijatelji in družino. Vsak korak, pa naj bo majhen, ti pomaga rasti in bolje razumeti sebe.
Si razmišljala, da bi se o tem pogovorila s prijateljico ali prijateljem? Mogoče ima podobno izkušnjo in ti bo pomagala situacijo videti iz druge strani. Že sam pogovor lahko pomaga, da se boš počutila bolje.
Zdi se mi dobro, da si svoje želje tudi izrazila – torej da si fantu na nek način povedala, da ti je všeč. To, da te je fant zavrnil, pa najverjetneje ne pomeni nič osebnega. Ljudje smo si med seboj različni in vsaki osebi so všeč drugačne stvari. Ljubezenski odnosi pa so precej zapletene stvari, zato je pomembno, da si za partnerja izberemo osebe, ki so všeč nam in katerim smo všeč mi, točno takšni kot smo.
Kljub temu, da je zavrnitev zelo boleča, pa je lahko tudi pozitivna izkušnja. Svojo željo si izrazila in s tem ostala pristna sama sebi, včasih pa ljudje enostavno ne čutijo enako kot mi, to pa ne pomeni, da nismo vredni pozornosti in ljubezni. V takih trenutkih je pomembno, da se obdamo z ljudmi, ki jih imamo radi in ki nam prinašajo zadovoljstvo, toplino in ljubezen.
Objem,
Ana Globokar, dipl. psihologinja (UN)