Letos septembra sem sel na srednjo solo kjer sem spoznal veliko novih ljudi, v sošolko pa sem se tudi malo zaljubil. Nevem kako bi ji to povedal in kako bi pritegnil njeno zanimanje
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen !
Najprej čestitke ob prehodu iz osnovne v srednjo šolo! Če sem te prav razumela, si ob začetku šolskega leta spoznal veliko novih sošolcev in vrstnikov, med katerimi ti je v oči padla ena izmed tvojih sošolk, ki ti je postala zelo všeč. Želel bi se ji nekako približati in ji povedati, da ti je všeč. Zanima te, kako k temu pristopiti.
Najbolj preprost in hkrati tudi najtežji način, da izkažeš interes za svojo simpatijo je, da ji neposredno poveš, da ti je všeč. Če se odločiš za to, da ji zaupaš svoje občutke, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če ji tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njen prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, punci pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in ji na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedel pri čem si.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposreden in jo samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da ji je v tvoji družbi prijetno, prav tako jo boš na ta način lahko še bolje spoznal. Lahko pa se odločiš tudi, da boš odnos z njo začel previdneje in jo najprej poskusil spoznati kot sošolko. Omenil si, da sta s punco sošolca, kar pomeni, da je priložnosti, da z njo načneš pogovor, dosti. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da ji boš nekoč moral povedati, če boš želel vedeti, kje v odnosu z njo resnično stojiš.
Držim pesti, da se situacija odvije na način, kot si želiš in je zate najbolje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije