pozdravljeni
jaz sem 13 oz. 7.r in mi je vsec fant od 5.r vlkokrat me gleda v razredu in en njegov prjatl, najn sosolec mi je reko da je v mene pa vlko krat si posojama stvari in popravo mi je sestilo. torej kako mu naj povem pomagajte
lep pozdrav
• kr
kr_ena_1
jaaaaa, kaj bi mu pa rada povedla.......?  x-)))
• K
K
Za začetek se lahko malo bolj začneš družiti z njim mogoč najdeš kakšen skupen hobi in potem boš vidla če se bo on tudi hotel družiti s tabo je to že dobr znak lahko pa potem po nekaj časa mu poveš in če bo reku da mu nisi ušeč sam rečda je prank da si dubla ta iziu. Če je on vate ti bo mogoče celo on povedu da si mu ušeč.
• he
hellogirl
karkol mu že mislš povedat, če si starejhša pomen da mu je nerodn, kar pomen da morš ti začet, kar še pomen da mu bo nerodn če boš pred vsemi, v glavnem pejt do njega pa mu povej kar mu rabš pol naj se pa sam znajde če je tok kul da se kr s starejimi pogovarja. al pa sam počakki na bolše možnosti
• Uredništvo
Ida Vraničar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si nam pisala :) Iz tvojega sporočila sem razbrala, da ti je fant všeč že kar nekaj časa in da se zdaj sprašuješ, ali si morda tudi ti všeč njemu. Opazila si, da te pogosto gleda, njegov prijatelj ti je rekel, da naj bi bil zaljubljen vate, poleg tega pa si napisala tudi, da zate naredi prijazne geste. Razumem, da te je vse to spodbudilo k razmišljanju, kako bi mu povedala, da ti je všeč.
Preden se odločiš, kaj narediti, bi te povabila, da najprej malo razmisliš o tem, kaj si pravzaprav želiš ti. Si želiš, da bi izvedela, ali si mu res všeč? Bi si želela, da bi se začela več pogovarjati ali da bi postala par? Kaj je tisto, kar ti je v tem trenutku najbolj pomembno? Če bi izvedela, da si mu res všeč, kaj bi si potem želela – da bi se več družila, da bi postala par ali predvsem to, da bi vedela, kaj čuti?
Prav tako je dobro vedeti, da iz tega, kar si opisala, še ne moremo z gotovostjo vedeti, kaj fant čuti. Res je, da so lahko pogledi, prijazna dejanja ali to, kar povedo prijatelji, znak, da je nekomu všeč druga oseba, ni pa nujno. Zato bi ti svetovala, da ga še naprej opazuješ in predvsem poskušaš ugotoviti, kako se ob njem počutiš ti.
Če boš začutila, da bi rada naredila prvi korak, ni treba, da mu takoj poveš, da ti je všeč. Morda je za začetek dovolj že to, da se več pogovarjata, da ga kaj vprašaš ali izkoristiš priložnost, ko sta skupaj v šoli. Tako ga boš lahko tudi bolje spoznala in hkrati videla, kako se on vede do tebe. Kako pa si predstavljaš, da bi izgledalo, če bi mu povedala? Kaj je tisto, kar si potihem najbolj želiš, da bi se zgodilo?
Ob tem me zanima še nekaj. Kaj te najbolj ovira pri tem, da bi naredila prvi korak? Te je najbolj strah, da mu ne bi bila všeč, da bi se njegov odnos do tebe spremenil ali da bi bilo potem med vama neprijetno? Včasih nam odgovor na to vprašanje pomaga bolje razumeti, česa nas je pravzaprav strah.
Ne glede na to, kako se bodo stvari razvile, pa se mi zdi pomembno, da si vzameš čas in narediš le tisto, ob čemer se počutiš pripravljeno. Ni se ti treba nikamor muditi.
Če boš želela, se lahko še oglasiš in poveš, kako se stvari razvijajo.
Lepo te pozdravljam!
Ida Vraničar, dipl. psihologinja (UN)