Pozdravljeni. Zadnje 2 meseca me res skrbi za mojega brata. Že dve leti ne hodi na faks zaradi psihičnih težav ki so nastale zaradi karantene Covida-19. Poleg tega obiskuje psihologa oziroma psihiatra vendar se mi zdi da ne pomaga. Zraven tega pa jemlje tudi zdravila za pomiritev ob paničnih napadih ali nekaj takega nevem točno. Ta zdravila pa imajo učinek na obliko telesa in redijo poleg tega moj brat rad jè eno specifično čokolado ter pravi da mu je to sreča. Skrbi me zanj in za njegovo fizično in psihično zdravje. Kako naj mu tudi sama pomagam da bo šel med ljudi ter premagal svoj strah oziroma stres? HVALA za vašo pomoč in čas.
Lep Pozdrav
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
To, da te skrbi za brata in bi mu rada karseda pomagala je zelo pohvalno, a ne nalagaj si za to prevelike odgovornosti. Dobro funkcioniranje brata namreč ni tvoja odgovornost. Vsak je odgovoren sam zase. Izraziš pa lahko pristno skrb zanj - direktno mu povej, da te skrbi zanj in ga povprašaj če mu lahko kakorkoli pomagaš ali olajšaš stvari.
Največ mu pomagaš tako, da mu ponudiš pogovor, pomoč, podporu v smislu tega, da ve, da se lahko obrne nate in ti zaupa. Spodbujaj ga, da redno obiskuje psihologa in psihiatra, da redno jemlje zdravila ter da se čim manj zapira vase oziroma odmika. Večkrat mu lahko predlagaš da gresta skupaj ven - na sprehod, kavo, karkoli takega, da bo čimbolj aktiven in v družbi.
Lep pozdrav skrbna sestra,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije