Jaz doma delam vse v moji moči in ko pridejo starši domol me samo kritizirajo in govorijo kaj sem vse narobe naredil (na grd način).
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljen!
Hvala za zaupanje in tvoje vprašanje!
Zelo mi je žal, da se starši tako obnašajo do tebe. Verjamem, da ti je ob tem hudo. Si se mogoče poskusil s starši o tem kaj pogovoriti? Moj splošen nasvet bi bil, da v pogovoru s starši izraziš oz. poveš svoja čustva. Torej da staršema poveš, kako se ob tem počutiš (npr. če si žalosten, jezen...). S tem ne mislim, da, če si npr. jezen, da z veliko jeze poveš to staršem, ampak da poskusiš čim bolj umirjeno staršema povedati nekaj podobnega temu: 'Trudim se po svojih najboljših močeh, z veseljem vama doma pomagam, ampak vedno najdeta nekaj kar naredim narobe. Ob tem se počutim žalostno in jezno'. Nadalje lahko starša prosiš, da ti pokažeta in pomagata, kako bi naj naredil stvari. Povej jima, da bi rad stvari naredil dobro in da si želiš, da se spoštujete ter imate dobre odnose.
Če imaš občutek, da bi se ti bilo težko sam pogovoriti s starši, lahko prosiš za pomoč koga bližnjega, ki mu zaupaš – npr. brat/sestra, če ga/jo imaš, stare starše. Lahko pa za pomoč pri tem zaprosiš tudi psihologinjo v vaši šolski svetovalni službi.
Če boš potreboval še kakšen nasvet ali oporo smo tu za tebe! Upam, da se bodo stvari čimprej izboljšale.
Lepo bodi,
Sara Seršen, dipl. psiholinja (UN)