pozdravljeni
ne vem če je to vprašanje namenjeno bolj moškemu spolu, vendar: že dolgo časa mi je všeč en fant. Bila sva sosolca devet let in celo skupaj plesala na valeti. Bi rekla da je najin odnos komaj da prijateljski, samo razumeva se. Sedaj je celo na isti gimnaziji kot jaz in že dve leti ga videvam po hodnikih, saj sva v različnih razredih. Slediva si na instagramu in všečkava storyje drug drugega, vendar se nikoli ne pogovarjava ali pozdravljava. Poleg tega je imel pred kratkim punco ki je tudi na šoli, vendar ju ne videvam več skupaj kot včasih. Zdaj so itak počitnice in ne morem nič naredit. Ampak za september ko bo šola pa me zanima če ima kdo kakšen nasvet kako bi se na redkih srečanjih na hodniku naredila bolj opazna zanj. Če ne, pa tudi vredu.
Lep dan še naprej
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Sonček, pozdravljena,
napisala si, da ti je že dolgo všeč fant, ki je bil v osnovni šoli tvoj sošolec in plesalec na valeti. Razumem, da si ob misli na srečanja z njim na gimnazijskem hodniku v septembru želiš narediti dober vtis.
Iz tvojega zapisa sklepam, da si želiš predvsem slišati mnenja in izkušnje svojih vrstnikov. Verjamem, da boš med njihovimi odgovori našla tudi kakšno uporabno idejo.
Kot svetovalka pa bi te spodbudila predvsem k temu, da ostaneš pristna in da se mu približaš na način, ob katerem se boš počutila sproščeno. Pogosto se prvi stik začne z drobnimi koraki. Ob srečanju lahko poskusiš z njim vzpostaviti očesni stik in ga pospremiti z iskrenim nasmehom. Če ti bo nasmeh vrnil, ga lahko naslednjič pozdraviš. Ko bo pozdrav postal nekaj običajnega, ga lahko ob priložnosti ogovoriš, na primer glede snovi pri katerem od predmetov, ki ga imata pri istem profesorju ali profesorici. Tako se lahko pogovor razvije povsem naravno, brez občutka, da moraš narediti nekaj posebnega.
Če si z njim povezana tudi na Instagramu, lahko ostaneš v stiku tudi tam, vendar naj bodo všečki ali odzivi na njegove zgodbe predvsem izraz tvojega iskrenega zanimanja in ne občutka, da moraš z njimi pritegniti njegovo pozornost.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom vsaj nekoliko pomagala. Če boš imela še kakšno vprašanje ali se boš želela o tem še pogovoriti, se lahko kadarkoli ponovno obrneš na nas.
Želim ti, da boš pri spoznavanju novih ljudi samozavestna in predvsem zvesta sebi. Morda se bo med vama že septembra razvilo prijetno poznanstvo in lep pogovor.
Želim ti prijetne, sproščene in brezskrbne počitnice.
Sergeja Zemljarič, univ. dipl. pedagoginja