Pozdravljemi vsi zanima me če ima kakšne izkušnje z puncami in kako stopiti do nje če sta sošolca in sma dajboljša prijatelja in želim nakaj več če ime kdo odgovor na vpr milahko napiše
Kr
Kr ena punca
Jaz sem imela najboljšega prijatelja ki je bil vame zaljubljen in mi je to povedal jaz iskreno ko je rekel ce bi bila skupaj in sem rekla da ja ker sem bila tudi jaz malo v njega. Ko sva bila prvi teden skupaj je hotel ze veliko stvari delati in mi je zelo neprimerno govoril na seksualne načine in zaradi tega mi je bilo zelo neprijetno z njemu. Jaz bi ti samo povedala povedala ni ti treba zdaj ji takoj recti da si v njo ampak ce bos in ce bosta skupaj ti samo povem da se pogovarjej z njo kot da sta najbolsa prijatelja in ne takoj v prvemu tednu ji govoriti neprimernih stvari. Upam da je ona tudi vate in da bosta lahko skupaj. Kakor lahko mislis je to da s temu najboljsemu prijateljom jaz nisem vec prijateljica ker kar mi je on govoril je zelo vplivalo na najno prijateljstvo in se obnasam kakor da ga ne poznam. Res pazi da ne gres prehitro z situacijo ker jaz sem sla narazn ze po dveh tednih zato ne jo takoj riniti v seksualne situacije.
Lu
Lukas
Zdravo!
Tudi jaz bi ti primarno svetoval samo eno stvar. In to je da svoji prijateljici poveš kaj čutiš in kaj ti pomeni. Velikokrat se zgodi, da imaš čustva in jih ne zaupaš, ali pa jih ne zaupaš pravočasno in je potem že prepozno. In kar naenkrat razmišljaš o vsem, kar nisi naredil, o vseh stvareh, ki jih nisi izrekel. In jih morda tudi nikoli ne boš. Ne naredi si tega. Vem, težko je, prisoten je strah, da boš izgubil prijatelja, ampak najpomembneje je, da ne izgubiš samega sebe in da narediš, kar meniš da je prav. In če ti je všeč, mislim da je to, da ji čustva priznaš, prav.
Kako to narediti, pa je popolnoma drugo vprašanje. Načinov je veliko, odgovorov še več možnih. Kar ti sam predlagam, je da narediš točno tisto, kar misliš da je prav. Ne tisto, kar mislijo drugi, ampak tisto kar ti misliš. Počnita nekaj, kar vaju že združuje, predlagaj ji, da bi skupaj počela več stvari, ali pa da bi se družila tudi v drugih trenutkih in drugače. Pojdi počasi, počnita nekaj kar je obema všeč, pa verjamem da bosta oba hitro videla, ali je to nekaj kar si želita početi še več, ali pa morda nista za skupaj. Pomembno je samo, da se odločiš in narediš. Pa če misliš, da je to recimo sprehod okoli jezera, pa naj bo to.
Veliko sreče, poguma in ljubezni ti želim!
Lukas
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen na naši svetovalnici,
opisuješ, da ti je všeč sošolka, s katero sta najboljša prijatelja. Zanima te, kako pristopiti do nje, saj bi si sam želel nekaj več. Predlagam, da preživita skupaj čas, ko bosta lahko sama. Lahko jo povabiš na skupno aktivnost, za katero veš, da jo oba rada počneta (kakšen šport, sprehod, pijača, …). Izberi karkoli, kjer bosta lahko sproščena en z drugim. Ko boš začutil, da je vzdušje primerno, pa ji jasno povej, kako čutiš do nje. Sigurno bo to, da ji poveš svoje občutke, od tebe terjalo veliko poguma, ampak je dobro, da ji svoje občutke poveš. Tudi, če njen odziv ne bo takšen, kot si želiš, boš lahko videl, pri čem si in kakšne so možnosti glede vajinega odnosa v prihodnje. Lahko boš pomirjen, ker stvari nisi zadržal zase.
Le pogumno. Če boš imel še kakšno vprašanje ali pomislek, dobrodošel, da se še javiš.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije