Zivjo,
V razredu mam eno sosolko, ki mi je vsec. Z njo sem prijatelj, ampak je ne bi vprasal za zvezo ker ce rece ne, verjetno ne bova vec prijatelja. Je slovenka, ampak so ji na pol vsec (nekak na pol) gaserji. Ne bi jim rekel gaserji ampak "frajerji". Kaj naj naredim, da jo impresionam, ji postanem vsec, ce nisem tak?
Hvala.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Praviš, da ti je všeč sošolka, s katero si tudi prijatelj, vendar te skrbi, da bo tvoj predlog o zvezi s teboj zavrnila. Napisal si, da meniš, da so ji bolj všeč fantje z drugačnim stilom, kot ga imaš ti, zanima pa te, kako bi se punci lahko približal.
Najprej bi ti rada povedala, da je situacija, kjer nismo prepričani, če smo nekomu všeč ali ne, in bi želeli storiti nekaj, da drugo osebo pritegnemo, težava, s katero se ljudje srečujemo celo svoje življenje. To velja tako za prijateljske, kot tudi za romantične okoliščine.
Kar je pomembno, da si zapomniš, je to, da si kot posameznik edinstven in da nikoli ni bilo in nikoli ne bo enake osebe, kot si zdaj ti. To te naredi posebnega, točno takšnega kot si. Zato je spreminjanje sebe, svojega stila, navad in mišljenja samo z namenom, da bi ugajali nekomu drugemu, nesmiselno. Res je, da smo ljudje včasih naklonjeni raje eni skupini z določenimi značilnostmi, ki so nam všeč, vendar to ne pomeni, da bi ves svoj čas vedno radi preživljali s temi ljudmi. Kar ti želim s tem povedati je, da so punci včasih morda res bolj všeč fantje, ki se oblačijo v določenem stilu, vendar to nikakor ne pomeni, da ji niso všeč tudi drugačni fantje, in ne pomeni, da se moraš ti spremeniti.
Punco, ki ti je všeč, lahko navdušiš s svojo osebnostjo, s tem, kako dobro med pogovorom prisluhneš, kako pozoren si na njene malenkosti, ki jih drugi morda ne opazijo, ko ji nameniš kompliment ali pohvalo - vse to so lastnosti, ki so veliko bolj pomembne, kot pa je pomemben izgled posameznika. Izgled je zelo spremenljiva stvar, dober in spoštljiv odnos do nekoga pa je večna kvaliteta. Tako ti predlagam, da do punce pristopiš s kakšnim komplimentom in gradiš vajin odnos, vajino prijateljstvo.
Če imaš zame še kakšno vprašanje, sem ti na voljo. Lepo bodi!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)
Ma
Mancikaa
Hojla:)
kot punca ti lahko recem, da bodi taksen kot si. Ce se bos pretvarjal, je vse zaman. Rajsi si najdi kako, ki te sprejema taksnega kot si:) pac meni osebno niso vsec "gaserji" ker se mi zdijo ful tecni i se cel cas vazijo ???? pa tudi, ce gleda samo na zgled pa ne na osebnost, ni bas kej vredu punca, vem ker sem mela icasih isto prjatelco...upam da ti je to pomagalo btw:)