zivjo
moji sestricni so danes ubili macka in je zelo zalostna. Skrbi me da bo postala depresivna ali se huje razmisljala o samomoru. V soli ji gre super in bojim se da se bo to spremenilo. Nemore hodit ker se ji prevec tresejo noge. Prevec lepih spominov ima nanj. Danes si je se rekla da je prvi december in da bo z njo prezivel njegov prvi bozic. Ona samo joka. Joka ze dve uri in ne more priti k sebi. Skrbi me zanjo. Vse bi dala da bi bil spet z njo. Upam da to ne ukljucuje njenega zivljenja ker si ne morem predstavljati da bi izgubila se njo.
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opravičujem se ti, ker si tako dolgo čakala na odgovor - upam, da se tvoja sestrična zaradi tragične izgube svojega mucka sedaj že bolje počuti. Ob izgubi hišnega ljubljenčka se lahko počutimo zelo prizadeti, saj so pogosto del našega vsakdana in družinskega življenja. Razumljivo je, da je tvoja sestrična zaradi te izgube zelo žalostna.
Zelo pohvalno od tebe, da sestrični v teh zanjo težkih trenutkih nudiš oporo. To je zelo pomembno in to tvoja sestrična sedaj potrebuje. Če je žalost še vedno velika, ji svetuj, da se o tem pogovori z družino ali s šolsko svetovalno delavko, ki ji lahko nudi podporo in razumevanje.
Žalovanje je proces, ki terja čas in traja pri različnih ljudeh različno dolgo. Najbolj pomembno je, da ste ji vsi njeni bližnji v teh trenutkih v oporo in da se tvoja sestrična zaveda, da se lahko po tolažbo zateče tudi k vsem vam.
Tebi in tvoji sestrični želim vse dobro.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja