Pozdravljeni,
imam vprasanje. Vceraj sem vn odsla s fantom, ki sva se spoznala na prvi pomoci. Sam mi je pisal ce bi sla z njim na kavo ali pa na sprehod, sem privolila in se tudi srecala z njim. Bilo je malo nerodno, ker je tudi sam priznal da je to za njega prvic. Po koncu sprehoda je rekel da se se vidiva in se objela. Ugotovila sem da mi je zelo vsec zdaj pa nevem kako naprej. Zmenila sva se da se spet srecava naslednji teden. Res nevem kako naprej in kaj storiti.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Arburetum!
Najprej čestitke za zbrani pogum, da si se s fantom sestala. Popolnoma normalno je, da nam je prvič malce nerodno in smo nervozni glede tega kako bodo stvari potekale. Vesela sem, da sta se uspela dogovoriti za drugo srečanje in da si ugotovila, da ti je všeč.
Sprašuješ se kako naprej in kaj storiti. Svetovala bi ti, da se prepusti in poslušaj svoja čustva. Če ti je s fantom prijetno in se želiš z njim še naprej dobivati, te spodbujam, da to storiš. Trenutno sta v fazi, ko se še spoznavata in čez čas bosta videla, če se dobro razumeta in želita z odnosom nadaljevati. Včasih se nam v takšnih situacijah porajajo določeni strahovi (npr. da nas bo druga oseba prizadela), ampak ti navadno izvirajo iz predhodnih izkušenj in niso vezani na to situacijo. Iz tvojega vprašanja ne morem sklepati kaj točno razmišljaš, a če bi se o tem želela pogovoriti sem ti na voljo.
Držim pesti, da bo naslednje srečanje s fantom šlo tako kot si si zamislila.
Lepo bodi.
Taja Širca, dipl. biopsihologinja