zivjo, nebom na dolgo. Rekla bi samo da ima moj fant kmalu rojstni dan in eden izmet mojih daril bi bil da ga v postelji razvajam in pripeljem do takšnega orgazma kod še nikoli. Sex mu veliko pomeni, zato vem da ga bom z njim osrečila. Midva sva spolna partnerja že 2 leti. V tem času sva se drug drugega ze do dobra navadila in se tudi spolno dobro poznava. Rada pa bi da naredima nekaj novega... prosim predlagajte kaj dobrega, hvala lp
Uredništvo
Eva Štrukelj

Odgovor svetovalke:
Živijo, Ema.
Če prav razumem, se s fantom na področju spolnosti že precej dobro poznata. Glede na to, da mu, kot praviš, seks veliko pomeni, se mi zdi, da bi mu lahko bilo takšno darilo pisano na kožo.
Le ti oz. vidva zares vesta, kaj vama ustreza in kaj vama je všeč, zato ti težko dam kak konkreten nasvet. Namesto tega bi ti želela dati nekaj usmeritev.
Predpostavljam, da bo tvoje darilo zanj presenečenje. Presenečenja so že sama po sebi vznemirjajoča, saj se takrat sprosti adrenalin, ki poveča vzburjenost in občutljivost, tako pa poveča možnost za intenzivnejši orgazem. Učinek vznemirjenja, ki ga prinaša presenečenje, lahko še povečaš z vpeljavitvijo nečesa novega oz. netipičnega za vajine spolne odnose. Pri tem so ti lahko v pomoč razne spolne igračke (npr. različni vibracijski stimulatorji, lisice) in spolne igre (v obliki erotičnih kock, kart, zavezanih oči itd.). Če želiš dodati bolj osebno noto, si lahko kakšno igro izmisliš tudi sama, sicer pa je internet poln idej, ki jih lahko prikrojiš po svoji meri. Imej v mislih, da presenečenja in novosti ne predstavljajo samo novi položaji ter novi pripomočki, pač pa tudi dogajanje, ki vodi do seksa, kraj in čas spolnega odnosa, vrsta oblačil za to priložnost (ali njihova odsotnost), preizkušanje novih spolnih vlog ter še marsikaj.
Pri oblikovanju darila si pusti biti čim bolj ustvarjalna, vselej pa imej v mislih tudi varnost, da se bosta ob tem lahko oba zabavala in bila sproščena. Pozitivna čustva in sproščenost povečujeta prepustitev užitku ter olajšata doseganje orgazma. Zato vključi v darilo tudi zabavne elemente ter poskrbi, da ne bosta zaradi darila ne ti ne on pod pritiskom.
Upam, da se ti bo ob branju mojega navodila porodila kakšna ideja in ti želim vso srečo z darilom in ustvarjanjem te posebne izkušnje.
Lep pozdrav,
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije