Trenutno sem res obupana. Včeraj sem imela najboljši seks do zdaj. Bilo je z osebo, ki jo res noro ljubim in sem vanj zaljubljena. Marsi kdo bi bil ob tem opisu malo začuden mojemu obupu, ampak ko boste prebrali celo zgodbo boste razumeli. Julija letos sta nas obiskala dedijeva nečakinja in njen mož in nas povabila na morje na otok Hvar, kjer imata svoj apartma in mini jahto. Tako smo se teden po njunem obisku odpravili tja. Ker nas je bilo veliko, smo se peljali z 2 avtoma in jaz sem se peljala z dedijevo nečakinjo. Na poti do tja mi je razlagala kako lepo je tam in da bo to zame eno veliko doživetje. Tudi sama priznam, da sem se tega dopusta noro veselila. Omenila pa mi je tudi, da nas že tam čaka tudi njun sin Maj, ki ga pred tem dopustom sploh nisem poznala. Videla sva se morda le enkrat ko sem bila še zelo majhna. Ko smo po nekaj urah vožnje končno prispeli do apartmaja, smo se takoj preoblekli in odpravili na obalo. Ko smo prišli do njihove jahte je iz nje stopila visoka, simpatična, 30-letna postava najlepšega moškega, ki sem ga kadar koli videla. To je bil prav njun sin Maj. Nemorem pozabiti tega telesa in tistega nasmeha, ki ga je imel na obrazu ko mi je podal roko in se mi predstavil. Cel dan sem ga požirala z očmi. Naslednji dan smo se z jahto odpeljali na celo dnevno potovanje v Črno goro in ko smo prišli nazaj se je večerilo, bil je čudovit sončni zahod, ki sem ga želela slikati. Stala pa sem čisto spredaj na palubi jahte. V tistem pa se mi je pridružil tudi Maj, ki si je zraven mene prižgal cigaret. Nekaj časa sva oba strmela v morje, nato pa je Maj začel pogovor in me vprašal, če mi je bila vožnja všeč. Povedala sem mu, da je bilo zelo dobro in vse tako lepo, razen tega da me je zelo opeklo sonce. Nasmejal se je in me pobožal po hrbtu, mi odmaknil lase in vprašal če me je tukaj kaj opeklo, roko je pomikal vse nižje in spet vprašal enako. Počutila sem se zelo smešno, saj mi je bilo čudno, da to počne po drugi strani pa mi je bilo noro všeč, saj sem bila vanj zaljubljena. Nato me je vprašal če bi želela po večerji ven, da mi malo razkaže obalo ponoči. Strinjala sem se, vzel je električni skiro in sva odšla. Bilo je res čudovito. Odpeljal me je na drugo stran obale, na kjer sva strmela na čudovito nočno mesto in morje. Sedla sva na klopco in sva se začela pogovarjati o horoskopu, o zvezdah in o usodi. Nenadoma me je Maj objel in stisnil k sebi. Počutila sem se tako lepo, kod še nikoli. Strmela sem vanj in mu rekla, da ima zelo lepe modre oči. Nasmehnil se je in me poljubil. Po nekaj minutah poljubljanja me je prijel za roko in rekel da bi bilo prav, da greva na samo. Odpeljala sva se na našo jahto in spila par pirov. Takrat pa so moja čustva postala nenormalno močna. Spet sva se začela poljubljati. Maj me je začel otipavati po vsem telesu in me počasi slačiti. Postalo me je malo strah saj tega še nikdar prej nisem počela. Ko sva bila oba že skoraj naga sva legla na posteljo. Maju sem v tistem povedala da sem še nedolžna in, da me je strah. Rekel je da bova vse uredila in da se naj ničesar ne bojim. Ker sem bila pijana se nisem veliko upirala. In zgodilo se je. Naslednji dan se je ves dan delal kakor, da se ni zgodilo nič. Zvečer pa mi je na snap napisal če pridem v njegovo družbo. In sem šla, tako se je med nama ponavljalo do konca dopusta. Preden smo odšli domov me je pobožal po laseh in rekel adijo. Ta moški pa od takrat iz moje glave sploh ne izgine. Vsak dan sem odštevala dni, dni do dneva ko ga bom spet ozrla. In prav to se je zgodilo včeraj. Dobila sva se in skupaj v hotelu spet po doživela vse spomine. Še včeraj zvečer je bil v mojem objemu, danes zjutraj pa je že na letališču proti Dubaju. Zdaj ga najverjetneje nebom videla do poletja naslednje leto ko bomo spet skupaj na Hvaru. Torej upam da sem z razlogom te zgodbe zdaj odprta oči zakaj mi je tako hudo. Torej nevem kaj storiti... Vem zapletla sem se in zdaj mi je teško vse skupaj kar izbrisati. Kaj naj storim?
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Mojca, pozdravljena.
Zaupala si nam o svojem odnosu s starejšim moškim in sprašuješ, kako ga spraviti iz svojih misli, saj se nekaj časa ne bosta videla, do njega pa si razvila določena čustva. Predstavljam si, da ti je v tej situaciji precej nelagodno.
Najprej bi rada začela svoj odgovor s tem, da v tej situaciji nisi ti odgovorna za nastalo situacijo. Moški, s katerim si imela spolni odnos, je zaradi tega pravzaprav v prekršku, saj si ti še mladoletna, on pa kar precej starejši. Ker je on že v celoti dozorel posameznik, bi on moral biti tisti, ki ne nadaljuje s spolnimi dejanji, kaj šele začne; kar je naredil, ni prav. Žal mi je, da si imela to izkušnjo.
Želim, da se vprašaš, ali govoriva o zaljubljenosti ali le naklonjenosti. Pri zaljubljenosti gre za globoka čustva; čustva, ki se razvijejo čez čas, ko osebo dobro spoznaš, ko se ujemajo vajini interesi, ko čas preživljata tudi izven spolnosti. Razumem, da si se nanj navezala, saj ti je namenjal pozornost in naklonjenost, vendar je nujno, da se zavedaš, da ta zveza ni mogoča - on je odrasli moški, ti pa si še nepolnoletno dekle, mladostnica, ki se bo še nekaj časa razvijala, zaradi česar si dovzetna za to, da izkoristi tvojo neizkušenost, predvsem ko govoriva o tvojih čustvih.
Znašla si se v zapleteni situaciji, vendar se zdi nujno, da se z moškim več ne srečaš, tudi ne prihodnje leto na počitnicah. Druži se z drugimi družinskimi člani in se poskusi izogniti situacijam, kjer bi z njim ostala sama.
Praviš, da želiš celo situacijo pozabiti… odlično je, da si nam zaupala, saj pomeni spregovoriti o težavi že velik korak proti temu, da občutke predelaš. Predlagam, da se poskusiš osredotočiti na kakšno drugo področje svojega življenja, kot na primer šola, prostočasne aktivnosti ali prijateljstvo, saj boš tako odmislila svoje občutke navezanosti nanj.
Zanima me, kakšna občutja se ob tem porajajo v tebi? Rada bi te podprla in sem ti na voljo za kakršnekoli pomisleke in stiske, ki jih morda v tej situaciji še občutiš.
V pričakovanju na tvoj odgovor te lepo pozdravljam.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)
• ha
hana123
Tale moški te je na veliko izkoristil. Dobesedno. Koliko pa si stara? Upam, da si vsaj polnoletna, ker če si mladoletna se meni zdi, da je to celo prekršek z njegove strani. Noben spoštljiv fant punco, ki jo šele spozna in z njo spregovori samo nekaj stavkov ne začne otipavat in pogovor takoj usmerjat na spolnost. In prav tako ji ne vzame nedolžnosti kar takoj. Več kot očitno je, da te je izkoristil samo za seks. Nobene čustvene povezanosti, spoznavanja, iskanja skupnih tem, interesov ni bilo ... žal mi je. In ja najboljše je, da ga preboliš in si za naslednjega fanta daš višje kriterije. V smislu, da se najprej spoznavaš z njim, ugotavljaš ali sta si osebnostno kompatibilna itd ... in šele potem greš počasi v spolnost. Veliko pove o moškem že samo dejstvo ali takoj začne napeljevati pogovor na spolnost in ali želi takoj in na hitro skočit s punco v posteljo. Taki moški niso okej! Za prebolet pa mislim, da je potreben čas in čutenje čustev. Dovoli si čutit bolečino, jezo, žalost, razočaranje ... mogoče piši v dnevnik, se pogovori s kom, če ga imaš. Čez čas bo bolje. Prebolevanje je proces, ki traja. Vse dobro.