pozz
js mam crusha v mojem razredu in ga mam rada in tudi imela bi otroke z njim ampak on ni vame... kako naj naredim da bo vame? je lep, popularen, cool, visok, blond, prav zame... sanjam o njem in o meni vsako noč ampak nevem če se bo izšlo????kaj naj naredim❓o njem sanjam ža 1 leto... vame pa je moj bivši crush, njegov najboljši prijatelj... ima očala je visok, sigma, curly hair boy, ni zame, ceprov me je ze primu za roko ko smo sli kot razred vn...ma sm takoj odmaklna kr ma gigansko roko in v soli u naravi je prsu na obisk u naso soboin me je pocuknu k sebi k se je neki ustrasu in sm bla u njegovem narocju in ubistvu me je poljubu na usta in je blo kr ok...torej kaj naj nardim z mojim crushom...prosim odgovorte na uprasanje pls????
bye
• Ma
Maja9090
Hej, jst sm mela eno podobno izkušnjo in sm bla v enga sošolca v osnovni tko 3 leta; on je bil tut vame , zlo velik sva si pisala; ampak pač na konc iz tega ni blo nič. vglavnem jst ti sam svetujem, da se ne preveč navezat i ker drugim potem ne boš dala priložnosti. Ne spušči se preveč v neke fantazije, ker ti bo na konc res hudo. Pač lej, če bo priložnost ,da se pogovarjata jo izkorist ampak bodi ti. Pač ne se neki pretvarjat, ker se to ful začuti. In tud bolj ko boš notla bit z njim, bolj cringe bojo momenti med vama. Pa tko in tko boš v srednji spoznala polno nekih novih ljudi. Jst sm bla pol v tega fanta še tko 1 leto, pol sm pa na šoli najdla enga in sele pol sm vidla kok brezveze je vse to blo. Pac se kr mislim da je tist fant res super in upam da si bo krasno punco najdu, ampak pac med nama enostavno ni nc ratal in tko je tut mogl bit. Vem, da te nism s tem sporocilom cist nc prepricala, in bos se kr prepricana sa je on res tapravi, ampak pac ni. Sporoci mi, kako se ti je zdel moj odgovor.
• Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si to delila svoje občutke z nami. Iskrenost, s katero si opisala svoje le-te, je res pogumna. Vem, da je lahko kar naporno, ko ti je nekdo res zelo všeč, pa nisi prepričana, če ti čutiš zanj nekaj več kot on zate. In ja, tudi sanjarjenje, razmišljanje o njem “vsako noč” je nekaj, kar se veliko ljudem zgodi, ko jim je nekdo res zelo pri srcu.
Zdi se, da imaš močna čustva do svojega crusha, ker si ga opazovala že dolgo časa, ker ti je res všeč in si ga predstavljaš kot “tistega pravega”. Popolnoma normalno je, da si želiš, da bi bil tudi on zaljubljen vate. Ampak ljubezni (žal) ne moremo “prisiliti”, da se zgodi. Ne obstaja trik, s katerim lahko nekoga prepričamo, da nas ima rad, kar pa lahko narediš, je to, da si ti ti - iskrena, prijazna, odprta. Včasih prav to najbolj pritegne nekoga.
Zdaj pa še glede njegovega prijatelja (tvoj bivši crush): zgleda, da je on do tebe že naredil nekaj nežnih korakov in da si bila v tistem trenutku presenečena, mogoče celo malo zmedena. In to je popolnoma okej. Včasih smo ujeti med občutke za eno osebo in pozornost, ki nam jo daje druga. Zato je dobro, da se najprej vprašaš: Ali si v svojega trenutnega crusha res zaljubljena, ali si si morda ustvarila idealno sliko v glavi, ker je “lep, popularen, cool”? In hkrati: Ali te je tvoj bivši crush s svojo nežnostjo morda malo zmedel, ker si bila z njim v tistem trenutku čisto varna in sprejeta?
To ni preprosto vprašanje, ampak če si vzameš čas in si iskrena do sebe, boš sčasoma začutila, kaj si v resnici želiš.
Lep pozdrav,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)