Zdravo. Všeč mi je satarejsi fant (2 leti) pokazal je interes ampak sedaj je vse izgubljeno kako bi se mu pahko spet približala? Naj opišem. Je starejši brat prijateljice mojega brata. Spoznala sva se na zabavi moje sošolke kjer me je med zabavo dvignil in takrat sem se zaljubila. Čez mekaj dni mi je dal svojo telefonsko številko. Malo sva si pisala, enkrat pa se tudi dobila zaradi mlajsih bratov in sester. Zdaj si skoraj ne piseva več vendar me se vedno zanima. Upam da mi lahko kako priskocite na pomoc.
Hvala
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če sem prav razumela, ti je všeč fant, s katerim sta si pisala in se tudi srečala, a zdaj je ta komunikacija zamrla. Fant ti je še zmeraj všeč in si želiš obnoviti stik z njim. Predvidevam, da si lahko zmedena ali razočarana, da se je to zgodilo. Sploh, ker še vedno gojiš simpatijo do njega. Da bi ti lažje svetovala, bi mi sicer koristil podatek o tem, koliko si stara. Kajti pri različni starosti pristopamo k romantičnim odnosom na različen način.
Vsekakor pa ni vse izgubljeno! Morda bi lahko najprej razmislila, zakaj se je to zgodilo. Je bil morda fant na začetku zainteresiran, zdaj pa je manj oz. se je izgubila iskrica, si morda ti nehala kazati interes? Glede na to, da si več ne pišeta, predvidevam, da si se tudi ti na neki točki odločila, da prekineš stik. Zato bi bilo vsekakor smiselno razmisliti, kako se ob njem počutiš, kaj ti daje občutek, da ti je všeč, ali si res želiš tega itn.
Če si želiš obnoviti stik, lahko ti narediš prvi korak. Za začetek mu lahko pošlješ sporočilo, npr. ga vprašaš, kako je, kaj je počel v času, ko se nista slišala, pokažeš zanimanje zanj. Iz tega boš lahko tudi sama videla, ali fant še vedno kaže zanimanje zate. Če bo odgovarjal površno ali celo ne odgovori, je morda bolje, da se ne preveč trudiš za nekoga, ki morda ni enako zainteresiran. Če pa se odzove zainteresirano, prijazno, je to dober znak. Sem pa iz tvojega zapisa dobila občutek, da se ne poznata zelo dobro. Če boš imela dober občutek glede njegovih sporočil, lahko tudi daš pobudo, da se kje srečata in se bolje spoznata.
Ne glede na to, kako se bo odzval, ne pozabi, da si vredna nekoga, ki bo enako zainteresiran kot ti. Pravi odnosi temeljijo na obojestranskem trudu, zato ni nič narobe, če se stvari ne razvijejo tako, kot si želiš. Včasih preprosto ne kliknemo z nekom tako, kot bi si želeli. Pomembno je, da ostaneš zvesta sebi in zaupaš, da bodo prave priložnosti prišle ob pravem času.
Srečno in upam, da se razplete na najboljši način zate!
Ida Vraničar, dipl. psihologinja (UN)