Fantu sem napisala da mi je všeč on pa mi je odpisal oki nisem vedela kaj naj mu rečem in sem napisala da sem imela izziv nevem kaj narediti.
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zanima te, kako fantu povedati, da ti je všeč. Žal nimam več informacij o tem, kakšen je vajin odnos, ali se družita tudi v živo ali si le dopisujeta, zato ti lahko podam le bolj splošen odgovor, ki upam, da ti bo v pomoč.
Že to, da si mu napisala, da ti je všeč, je pomemben in zelo pogumen korak izražanja čustev, ki jih imaš do njega. V kolikor mu želiš ponovno povedati, da ti je všeč, je pomembno, da si pri izražanju svojih čustev samozavestna, kar pomeni, da se ob njegovem odzivu ne ustrašiš. Pri izražanju svojih čustev tudi jasna, iskrena in direktna. Poveš mu lahko, da ti je zares všeč in bi si želela še več časa preživeti z njim ali pa se z njim več pogovarjati. Tako ga boš lahko bolje spoznala in morda še poglobila vajin odnos, v kolikor bi si tudi on želel tega.
Sicer ne veva, kako se je fant počutil ob tem, ko je prebral in odgovoril na tvoje sporočilo. Odgovore prek sporočil lahko zaradi tega, ker ne vidimo druge osebe in njenega odziva, tudi napačno razumemo in si situacijo drugače razlagamo. Zato lahko morda izbereš kakšen drug trenutek. V kolikor se videvata in v živo preživljata čas skupaj, mu lahko to poveš tudi na takšen način. Seveda pa to zahteva veliko poguma. Tudi njegovega odziva ne moremo predvideti, vendar pa ga v vsakem primeru poskusi sprejeti.
V kolikor se ti poraja še kakšno vprašanje, se lahko obrneš name.
Srečno!
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)