Pozdravljeni, sem fant star 16 let in sem v obdobju ko se "iščem". Verjetno se sliši čudno ampak en dan so ki všeč punce, drug dan pa so mi noro lepi fantje. V glavnem pa je moja težava v tem, da mi je na vsake toliko všeč kakšna punca toda sem v vmesnem času, ko mi je ta punca všeč, noro zaljubljen v prijatelja. Verjetnos sem že zdaj zakompliciral. V glavnem mi je zelo všeč en fant, ki pa ga ne znam "prebrat", saj se mi zdi da je v bistvu proti homoseksualnosti, toda po drugi strani pa so najini pogovori kar precej zasty/vroči/romantični. Toda nevem ali se on heca ali misli resno. Toda ga ne upam vprašati, saj ker če je proti me je strah da bom izgubil zelo dobrega prijatelja, če pa je on tudi gej, pa nevem kako bi to sprejele najine družine, ki so precej liberalne, še iz časov stare Juge in prijatelji, saj noben od njih ni tako odprt do teh stvari. Verjetno sem se zapletel toda upam da mi boste lahko pomagali. Za pomoč se že vnaprej zahvaljujem
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Najprej hvala za tvoje sporočilo. Nič ni nenavadnega v tem, da so ti hkrati lahko všeč punce in fantje. Ljudje nas lahko privlačijo na različne načine, to pa se s časom lahko tudi spreminja, kar je čisto ok. :) Verjamem pa, da te toliko različnih občutkov naenkrat lahko zmede.
Si s prijateljem o tem že kdaj govoril? Ali iz kakšnih njegovih izjav, dejanj predvidevaš, da je proti homoseksualnim osebam? Če misliš, da si na to pripravljen, se z njim lahko poskusiš o tem pogovoriti. To, da z nekom želiš biti deliti svoje občutke in doživljanja pomeni, da si želiš iskrenega odnosa in s to osebo biti to kar si. Ko boš na točki, ko boš želel o tem govoriti tudi s starši, se lahko na to prej tudi pripraviš in poiščeš stavke, besedne zveze in načine kako to povedati, da ti je čim lažje. Ali se nekomu razkriješ ali ne, pa se vedno lahko odločaš sam. Po navadi je lažje, da najprej poveš nekomu, za kogar predvidevaš, da se bo dobro odzval_a oz. nekomu, ki mu lahko zaupaš.
Če te zanima še kaj pa lahko seveda nadaljujeva pogovor :)
Lep pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. študijsvetovalnica Legebitra