nevem kako pi uprašal punco če bi spala z mano ali ji naj uprašam po telefonu ali pa jo uprašam kar tako prosim rabom hiter odgovort.
hvala za razumevanje
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo Nejko,
glede na tvojo starost je za takšna vprašanja še prehitro (sklepam, da s "spala z mano" misliš na spolni odnos). Prav tako bi me zanimalo, če je to le neka punca, za katero si zainteresiran, ali je to že tvoje dekle?
Če gre za punco, za katero si zainteresiran, jo tako ali tako moraš najprej spoznati, se z njo družiti - na nek način postati prijatelj, preden lahko sploh razmišljaš o čem bolj resnem. Vprašanje, kot ga želiš postaviti ti, lahko drugo osebo prestraši ali pa se ob tem počuti zelo neprijetno.
V vsakem primeru je za takšne aktivnosti, kot sem že omenil, za tvojo starost prehitro. Počakaj še, da tvoje telo dozori in dosežeš višjo starost.
Lepo te pozdravljam
Patrik Senica, mag. psihologije