Zdravo, star sem 18 in še nikoli nisem bil v zvezi ali se pogovarjal s kakšno punco, razen sošolk v osnovni šoli( v srednji šoli jih nisem imel). Težava je v tem da sploh ne vem kje naj spoznam punco. Če pa mi je že kakšna punca všeč npr. v fitnesu, trgovini itd... pa ne vem kako naj pristopim. Poskusil sem že tudi preko družabnih omrežij ampak to se mi zdi še težje začeti pisati nekomu ki ga sploh ne poznaš. Velikokrat se počutim osamljenega čeprav imam nekaj prijateljev s katerimi se občasno družimo, ampak vseeno si želim globlje povezanosti z nekom.
Lp.
• Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Omenjaš, da še nisi bil v zvezi z dekletom in da se sicer, drugače kot v osnovni šoli, niti nisi pogovarjal s puncami. V prvih navezovanjih stikov z osebami, ki se nam zdijo privlačne ali so nam všeč, nas je lahko precej strah, saj si ne želimo zavrnitve in čustvene bolečine, ki bi jo ta povzročila. Vsak začetek je težak in tudi v tem primeru, se nam ravno na začetku lahko zdijo vsi poizkusi nesmiselni. Sprašujemo se lahko o tem, zakaj smo sploh začeli in preplavijo nas lahko vse vrste negativnih misli. Vse to so normalni odzivi, ki nam jih lahko sproži strah pred zavrnitvijo.
Ali si kdaj razmišljal o tem, na kakšen način bi lahko pristopil do dekleta in se pogovarjal o čemer koli na način, kakor se o tem pogovarjaš s prijateljem ali znancem? Ali so kakšne take stvari, ki jih punce delajo, ali dobro poznajo, in te dejansko zanimajo, da bi lahko s tem zanimanjem pristopil? Misliš, da bi se to lahko obneslo?
Ob tem tudi omenjaš, da ti je neprijetno začeti komunikacijo tudi preko družabnih omrežij, ter da se ne znajdeš najbolje. Ob zgoraj navedenem predlogu lahko ugotoviš, če bi se komunikacija s punco dejansko obnesla in bi ob tem ocenil, ali se ji je bilo prijetno pogovarjati s tabo. Na podlagi odziva se lahko odločiš, kako postopati dalje.
V kolikor imaš še kakšno dodatno vprašanje, se lahko obrneš name.
Lep podzrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja