Pozdravljeni,
letos sem zacela obiskovati prvi letnik. Vcasih se pogovarjam z razlicnimi sosolkami ali pa skupaj delamo kaksne seminarske naloge, ampak z nobeno od njih nisem res dobra prijateljica. Veliko jih ima plane kako se bodo druzile med pocitnicami, sle skupaj na morje, jaz pa se pocutim zelo osamljeno. Rada bi se druzila z njimi, ampak nevem kako naj pristopim, sploh zdaj ko bodo pocitnice in tako ne bomo vec v soli. Z nobeno pa nimam rednih stikov na socialnih omrezjih.
lp,
Nina
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Nina!
Praviš, da imaš sošolke, s katerimi se družite, sodelujete pri pouku. Občutek pa imaš, da niste zares dobre prijateljice. Meniš, da so ostale sošolke bolj povezane, ti pa se počutiš nekoliko osamljeno.
Med počitnicami se boste res videle manj kot med šolskim letom. Svetujem ti, da v dneh, ko ste še v šoli, pristopiš do sošolk in jih povabiš na kakšno druženje med počitnicami. Že za prihajajoči konec meseca, ko ne boste več v šoli, lahko organiziraš kakšno druženje (npr. mini piknik, sprehod v naravi, obisk kina, skupno kosilo, obisk pri tebi doma itd.). Sošolkam povej, da bi se z njimi rada podružila in jih kar pogumno vprašaj, če imajo kaj časa. Zagotovo bo pomagalo, če si izmenjate telefonske številke, da jih boš med počitnicami lahko še kaj kontaktirala. Res je sicer, da tvoji vrstniki veliko komunicirajo preko socialnih omrežij, vendar nič narobe, če jim boš namesto tega poslala sms sporočilo. Tako lahko tudi med počitnicami kontaktiraš katero izmed sošolk, jo vprašaš, če je doma in če bi se s tabo kaj videla.
Ne boj se deklet povabiti na druženje. Pomembno je, da v odnosih z vrstniki pokažemo nekaj inicative in tako prijateljem ter prijateljicam pokažemo, da uživamo v njihovi družbi.
Bodi lepo!
Lea Prinčič, mag. psihologije