Situacija je taka. Ful mi je vsec fant ampak si ne upam nic rect ker sem prevec sramezljiva. Druzi se z dvema mojima bivsima sosolcema s katerim nisem mela dobre odnose v osnovni soli. Zanima me kko priti do fanta, ker vedno sta zravn tega dva. In kko zacet sploh pogovor z njim in vse
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Želiš se torej zbližati s fantom, ki ti je všeč, vendar te pri tem ovirata fanta, s katerima nisi (bila) v dobrih odnosih, pa tudi dejstvo, da si precej sramežljiva. Če se ti zdi, da ne najdeš prave situacije, ko bi lahko v živo pristopila do fanta, je ena možnost, da vzpostaviš stik z njim preko katerega od socialnih omrežij. V tem primeru lahko z njim najprej začneš običajen pogovor in ga čez čas povabiš, da se srečata v živo. To bi bilo zate verjetno lažje, če si v živo sramežljiva, poleg tega pa se ti ne bi bilo treba ukvarjati z njegovima prijateljema. Je pa res, da je lahko tak način vzpostavljanja stika tudi manj uspešen, sploh, če se fant trenutno še ne zanima zate.
Verjetno boš večji vtis naredila, če se izpostaviš v živo. Če imata s fantom (poleg teh dveh bivših sošolcev) kakšno skupno družbo oz. se srečujeta v situacijah, kjer so prisotni tudi tvoji prijatelji, lahko katerega izmed njih prosiš, da "zamoti" njegova prijatelja, da boš lahko v miru pristopila do njega. Poskusi ga torej "ujeti" bolj na samem in v takem okolju, da boš lahko kar najbolj sproščena. Če ti to uspe, lahko potem začneš z njim pogovor o kaki temi, za katero veš, da ga zanima (če ga dovolj dobro poznaš) ali pa ga preprosto vprašaš, kako je. Lahko mu poveš, da se ti zdi zanimiv in bi ga rada bolje spoznala. Vem, da izreči takšne stvari ni vedno enostavno, ampak z iskrenim pristopom res težko zgrešiš.
V primeru, da se ti ne bi uspelo "znebiti" njegovih prijateljev, pa se lahko vseeno poskusiš vključiti v njihovo družbo. Lažje bo, če se ti pridruži še kaka (po možnosti zgovorna) prijateljica, saj bo tako situacija bolj naravna in boš imela nek "izhod v sili", če bi se kaj zapletlo. Če odnos med vami ni preveč napet, se lahko z bivšima sošolcema poskušaš pošaliti glede tega, da se v preteklosti niste razumeli. Morda boš ugotovila, da sta na to že pozabila, in ti bo že zaradi tega lažje. Če pa se res ne želiš pogovarjati z njima, ju poskusi preprosto odmisliti in se posvetiti fantu, ki ti je všeč, ne glede na njuno prisotnost.
Vse navedene možnosti bodo zahtevale nekaj poguma, menim pa, da lahko več izgubiš, če ne poskusiš. Če ne drugega, je to zate lahko vaja, kako pristopiti do osebe, ki ti je všeč. Samo z vajo namreč lahko postaneš bolj samozavestna pri navezovanju stikov.
Želim ti veliko sreče in poguma!
Anja Rakovec, mag. psihologije