Nimam fanta in ga želim dobiti
Pi
Pia
Tukaj je nekaj nasvetov, ki ti lahko pomagajo:
1. Spoznaj nove ljudi: Pridruži se klubom, društvom ali skupinam, ki te zanimajo. To je odličen način za spoznavanje ljudi z enakimi interesi.
2. Bodi samozavestna: Verjemi vase in v svoje sposobnosti. Samozavest je privlačna lastnost.
3. Bodi odprta: Bodi pripravljena spoznati različne vrste ljudi. Nikoli ne veš, kje boš našla pravo osebo.
4. Komuniciraj: Bodi iskrena in odprta glede svojih občutkov in pričakovanj. Dobro komuniciranje je ključ do uspešne zveze.
5. Bodi potrpežljiva: Prava oseba morda ne bo prišla takoj. Pomembno je, da si vzameš čas in ne hitiš.
Upam, da ti bodo ti nasveti v pomoč. Srečno!
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Pišeš, da nimaš fanta, si pa ga želiš. Čeprav nisi opisala podrobnosti situacije v kateri si se znašla, ti bom poskusila čim bolj pomagati. Vseeno pa naj te opozorim, da ne obstaja magični način, ki bi odgovoril na tvoje vprašanje. Temelj zdravega ljubezenskega odnosa je zaupanje in iskrenost med dvema osebama.
Preden ti ponudim nekaj nasvetov, je pomembno, da najprej poskrbiš, kako se ti počutiš v svoji koži. Da si samozavestna in da se imaš rada. Šele na tak način, smo lahko v odnosih iskreni in sproščeni. Najprej poskusi ugotoviti, kaj je všeč tebi, torej kaj te zanima, kaj rada počneš in v čem uživaš. Če te zanima, kako se imeti rada in imeti dobro sampodobo, lahko več informacij najdeš tukaj.
Če se vrneva na tvoje vprašanje - eden izmed najboljših načinov, kako spoznati nekoga, ki bi ti lahko bil všeč je, da začneš spoznavati nove ljudi. Najenostavneje je, da preizkusiš kak nov hobi. Predvidevam, da vam šola nudi kakšne obšolske dejavnosti, ki se jih lahko udeležiš, lahko pa preizkusiš tudi druge prostočasne dejavnosti in prosiš starše, da te vpišejo v krožek ali pa šport, ki bi ga rada preizkusila. Ne samo, da boš morda spoznala nekoga, ki ti bi postal všeč, morda najdeš tudi nove prijatelje. S tem, ko boš izbrala nekaj, kar te res zanima, boš tam našla tudi ostale, ki jih zanimajo podobne stvari kot tebe. Pomembno je, da sklepamo odnose tudi z drugimi in gradimo z njimi gradimo prijateljstva. Kaj pa veš lahko se zgodi, da ti nova prijateljica predstavi njenega simpatičnega sošolca.
Naj pa te pomirim. Nikamor se ne mudi. Da najdeš osebo s katero si lahko popolnoma sproščena in ki ti je res všeč, je včasih potreben čas. Morda pa na koncu »ta pravega« srečaš popolnoma po naključju in nepričakovano!
Če te zanima kaj več o tej temi, lahko prebereš več informacij tukaj.
Upam, da ti je odgovor vsaj nekoliko pomagal, če pa imaš še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Želim ti vse dobro!
Ana Koščak, dipl. psihologinja (UN)